Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Øyenskyggene jeg bruker har en tendens til å forsvinne i løpet av dagen

Kan noen anbefale et bra merke, som sitter godt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Christian Dior fører perfekte øyenskygger som sitter hele dagen uten å "flasse" av.

Av den rimelige typen, er Body Shop et bra alternativ..

Skrevet

Du kan jo prøve Elizabeth Arden's Eye-Fix Primer....ha den på og la tørke 1 min. eller så - påfør så øyenskygge. Da sitter det meste godt :sjarmor:

Skrevet

På meg sitter skyggene fra Lancome på hele dagen.

Jeg legger litt matt lys øyneskygge på først, slik at den/de fargene jeg bruker sitter bedre.

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vært veldig uheldig med Christian Dior, øyenskyggen er kanskje grei nok på den, men mistet sminkepungen i gulvet her om dagen, ALLE mine 4 Dior øyenskygger knuste, H&M, Versace, Kanebo +++

var like helt. Ble selvfølgelig veldig skuffet, burde tåle et lett fall.

Hilsen skuffet.

Skrevet

Jeg bruker kremøyenskygger fra CD og er kjempefornøyd med disse.

Jeg brukte pudderøyenskyggene til CD for ca 10 år siden. Jeg likte ikke disse den gangen. Syntes de var lite dekkende og holdt dårlig. Men jeg går ut fra at disse er forbedret siden den gang.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg synes Chanel sine øyenskygger er kjempegode, sitter bra hele dagen. Mange fine farger har de også. Kjøper du et skrin med fire farger så har du så det holder en stund og gode muligheter til å variere.

Favorittskrinet mitt som jeg bruker til hverdags har litt varme bruntoner (heter planètes), og kan brukes både som diskret hverdagsmakeup og mer dramatisk festsminke. Den ferskenfargede skyggen oppi der ser forøvrig fantastisk ut til grønne øyne og brun hud... Har et skrin i lillatoner også som heter vanités dette passer best til festbruk synes jeg.

Har noen skygger fra Dior også, men foretrekker Chanel.

Skrevet

Prøv med et tynt lag Transparent pudder på øyelokket før du legger på øyeskyggen. Dette "matter" ned området der skyggene påføres, og gir en mer holdbar make-up

Kremer ol, som ikke har fått trukket nok inn i huden, gjør huden blank/fet, og da sitter ikke øyeskygger så godt.

Prøv det, så kanskje du ser at du ikke trenger nye øyeskygger likevel ??

Skrevet

Ja, du må bruke "gode" merker som Kanebo og chanel for å få en øyenskygge som sitter. Å kjøpe øyenskygge på H&M er bare sløsing med pengene. Jeg bruker Kanebo`s pudder først som underlag, deretter Kanebo øyenskygge. Sitter som støpt hele kvelden - Anbefales. :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...