Gå til innhold

Setter dere inn trampolinen om vinteren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som har trampolinene stående ute om vinteren. Jeg har demontert min i dag, men kanskje den like gjerne kunne stått ute... :forvirret:

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid demontert og tatt inn trampolinen (og den er like fin etter mange år)

Skrevet

Vi kjøpte trampoline med sikkerhetsnett sommeren 2002, og har aldri demontert noe som helst. I fjor var sikkerhetsnettet ødelagt, og i år er kanten/beskyttelsestrekket begynt å smuldre opp/revnet i sømmene. Synes den har vart lenge, for å være en trampoline som har stått ute i over 4 år.

Naboen kjøpte samtidig (uten sikkerhetsnett). De har demontert hvert år. Etter ca. 2 år måtte de skifte kanten/beskyttelsestrekket. Når det er sagt, så har deres trampoline blitt brukt av litt større barn - røffere brukt.

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Vi demonterer og lagrer innendørs.

Skrevet

Vår står ute ennå, men har tenkt å ta den inn. Den var ny i vår, og jeg lurte akkurat på hva andre gjør. Ser noen har bare tatt av hoppematta og nettet, men lar selve ramma stå. Vet ikke om det er lurt?

Skrevet

Vi demonterer og lagrer innendørs hver vinter. I år var vi litt sene med å få den i hus, så den blåste av gårde først. Noe som resulterte i ødelagt sikkerhetsnett. :sjenert:

Skrevet
Vi demonterer og lagrer innendørs.

Vi og, og den holder seg fin. Bør ikke stå ute i kuldegradene som er i vente.

Gjest Gjest_Margrete_*
Skrevet

Har demontert alt og satt det innendørs. Rammene kan sikkert stå ute om vinteren så lenge man har plass i hagen og det er rustfritt.

Tror forresten ikke jeg ville hatt et stålstativ stående under sneen i hagen der ungene løper rundt og graver og bygger huler og hus.

Skrevet
Har demontert alt og satt det innendørs. Rammene kan sikkert stå ute om vinteren så lenge man har plass i hagen og det er rustfritt.

Tror forresten ikke jeg ville hatt et stålstativ stående under sneen i hagen der ungene løper rundt og graver og bygger huler og hus.

Nei, det har du rett i. Får nok ta inn ramma også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...