Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hei Skal shoppe i oslo i helgen og lurer på om dere kan si noen butikker som selger hold inn truser og bodyer for meg med stoooore pupper. Er ikke kjent i oslo... Takker for svar
Catzy Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Hmmm, den var ny. Tror jeg ville begynt på Steen og Strøm. De har en undertøysbutikk i ene enden av 1. etg, og en butikk med Woolford-klær. Woolford har en del bodyer. Det er også et par undertøysforretninger nær Steen og Strøm. En like ved Egertorget og en annen i Øvre Slottsgate, på samme side av Karl Johan som S&S. Husker ikke hva noen av de to heter, dessverre. Mener det er en Bodimondi-butikk i 1. etg på Oslo City. Ellers er det flere undertøysbutikker i Hegdehaugsveien og Bogstadveien, og i sidegatene langs disse. Om de har bodyer for store pupper vet jeg egentlig ikke, men de bør vel ha holdin-truser.
Lola83 Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Undertøysbutikken på Paleet..husker ikke hva den heter i farten..men mye fint der i STORE STR. Har selv F cup.
Gjest Bex Skrevet 15. november 2006 #5 Skrevet 15. november 2006 For BHer: Marinka i Bogstadveien (Majorstua), og LaLina i Ullevålsveien (StHanshaugen) er de beste. Sjekk ellers ut www.bravissimo.com. Hold-In truser finnes i de fleste butikker som fører undertøy. Det finnes noen som ser litt ut som en sykkelshorts, og som ligger i en liten eske når du kjøper den. Husker dessverre ikke merket, og har klippet av lappen på den jeg har... Men den er genial :o) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå