Fibi Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg har blitt tilbudt en jobb som kundeservicemedarbeider gjennom et vikarbyrå , dette er ikke såkalt "førstelinje". Kundene erbedrifter og internekunder stort sett. Arbeidet foregår mevte på telefon og mail, med noe saksbehandling. Noen som vet hva jeg kan forvente i lønn her? Har et par årserfaring innenfor noenlunde samme bransje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 Da jeg fikk en lignende jobb gjennom vikarbyrå og gikk over i fast stilling mente vikarbyrået at jeg burde få 260 000 i årslønn. Mens jeg jobbet gjennom vikarbyrået hadde jeg vel timelønn, men kan ikke huske hva den lå på. Muligens 135 eller 140 kroner pr time? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Del Skrevet 2. november 2006 Tja, det varierer veldig, men jeg vil tippe 280 000 i startlønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibi Skrevet 3. november 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 3. november 2006 Ok takk for svar, har sagt hva jeg vil ha nå, ikke så langt unna det dere skriver her.... da gjenstår det å se hva de kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå