Gjest Shoreh Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Tenkte egentlig å poste dette i overnevnte tråd men fant ut at jeg heller burde lage min egen så jeg ikke "kupper" den andre. Jeg har en veldig god mannlig venn hvis far nå ligger på sykehuset for å dø. Nesten alt han gjør om dagen er å vente på å få beskjeden og han spurte om jeg ville komme i begravelsen. Noe jeg selvsagt sa ja til uten å tenke meg om. Da jeg fortalte det til mannen min syntes han det var dumt gjort siden alle kom til å tro at jeg var min venns kjæreste. Er det mulig å tenke så firkantet Jeg kan gå i begravelsen, ikke sant?
Gjest LilSweetie Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Ja. Det kan du. Naar faren hans holder paa aa do, skal du faktisk ta mest hensyn til ham.
La Luna Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Selvfølgelig skal du gå i begravelsen! Hva er det med mannen din egentlig??
Gjest Shoreh Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Spør dere meg så spør jeg dere?! Kan ikke med den største velvilje skjønne hvorfor han har noe imot at jeg sitter sammen med han under seremonien og er med på sammenkomsten etterpå.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Tenkte egentlig å poste dette i overnevnte tråd men fant ut at jeg heller burde lage min egen så jeg ikke "kupper" den andre. Jeg har en veldig god mannlig venn hvis far nå ligger på sykehuset for å dø. Nesten alt han gjør om dagen er å vente på å få beskjeden og han spurte om jeg ville komme i begravelsen. Noe jeg selvsagt sa ja til uten å tenke meg om. Da jeg fortalte det til mannen min syntes han det var dumt gjort siden alle kom til å tro at jeg var min venns kjæreste. Er det mulig å tenke så firkantet Jeg kan gå i begravelsen, ikke sant? ← Ja, klart du kan være med ham i begravelse. Det er noe veldig intimt over en singel mann i sin beste alder, som inviterer med en "venninne" til å støtte ham i sin fars begravelse. Det betyr mye for ham å velge deg, og han har full tillit til deg! Det er meget godt mulig denne mannen har en del varme følelser for deg, men slik må en nesten se bort i fra i en sådan stund. Har han ingen barn, er singel og over 40, vel så er det bare å bli med ham, han har det sikkert travelt med å stifte egen familie snart, tror du ikke?
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Ja, klart du kan være med ham i begravelse. Det er noe veldig intimt over en singel mann i sin beste alder, som inviterer med en "venninne" til å støtte ham i sin fars begravelse. Det betyr mye for ham å velge deg, og han har full tillit til deg! Det er meget godt mulig denne mannen har en del varme følelser for deg, men slik må en nesten se bort i fra i en sådan stund. Har han ingen barn, er singel og over 40, vel så er det bare å bli med ham, han har det sikkert travelt med å stifte egen familie snart, tror du ikke? ← Heh??? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Døde han nettopp nå, denne faren kanskje? Du bør støtte din venn, kanskje det kan lede til noe mer enn bare et varmt og nært vennskap?
Gjest graceland Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Det er da vel for svarte normalt å ha venner av motsatt kjønn? Selvfølgelig skal du gå i begravelsen! *tuppe gubben din i ræva*
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Det er da vel for svarte normalt å ha venner av motsatt kjønn? ← Ikke for alle!!
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde oversett kommentarene til mannen din og blitt med. Venners følelser teller over tåpelige kommentarer fra hans familie, og hva enn de måtte mene.
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 (endret) Døde han nettopp nå, denne faren kanskje? Du bør støtte din venn, kanskje det kan lede til noe mer enn bare et varmt og nært vennskap? ← Kanskje du bør ut å leve i det virkelige liv slik at du får se at verden har gått framover siden din ungdomstid? Endret 2. november 2006 av jack
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Kanskje du bør ut å leve i det virkelige liv slik at du får se at verden har gått framover siden din ungdomstid? ← Jeg anbefaler også at du støtter opp om din nære mannlige venn.
Trampe Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Det er noe veldig intimt over en singel mann i sin beste alder, som inviterer med en "venninne" til å støtte ham i sin fars begravelse. Det betyr mye for ham å velge deg, og han har full tillit til deg! Det er meget godt mulig denne mannen har en del varme følelser for deg, men slik må en nesten se bort i fra i en sådan stund. Har han ingen barn, er singel og over 40, vel så er det bare å bli med ham, han har det sikkert travelt med å stifte egen familie snart, tror du ikke? ← Døde han nettopp nå, denne faren kanskje? Du bør støtte din venn, kanskje det kan lede til noe mer enn bare et varmt og nært vennskap? ← ?? Hva i all verden? Hva er dette slags tåpelige svar? :klø: Såklart skal du være med om du vil det. Det er helt normalt å ha venner av motsatt kjønn - og tror mannen din virkelig at folk i en begravelse er opptatte av hvem sønnen har med seg og om det er kjæresten hans?
Hu i Svingen Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Jeg fikk ikke delta i begravelsen til samboers onkel. Familien syntes det var upassende siden jeg ikke kjente avdøde. Den såkalte problemstillingen med at du vil gå med en mannlig venn er i mine øyne ikke en problemstiling.
ashera Skrevet 2. november 2006 #15 Skrevet 2. november 2006 Mange underlige svar i denne tråden. Hvis du er gift og til og med har ring på fingeren er det vel ingen som tror at du er noe mer enn venninne med ham det gjelder? Du behøver vel ikke å sitte helt framme i kirka sammen med nær familie og holde rundt denne mannen? Du kan jo vise støtte ved bare å være i kirka, evt. sammen med din egen mann. Et slikt nærvær vil jo også være en støtte til vedkommende. Du er vel oppegående nok til å drøfte dette på en grei måte med mannen din, tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Og siden når ble begravelser en god sjekkearena? Synes trådstarter skal delta og støtte sin venn,, det er nå han trenger det!
monikabrx Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Spiller det noen rolle hva folk tror? Du har en god venn, og han ønsker og trenger din støtte... Ser ikke att det er noe å lure på jeg,så lenge du vil gå.
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 Jeg ville også ha gått i begravelsen. Som venn har han bedt deg om å komme. Jeg var selv i begravelsen til bestefaren til min eks. Jeg kjente ikke vedkommende, men eksen ville gjerne ha meg der. Det var grunn nok for meg.
Gjest Shoreh Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 Jeg har møtt faren hans flere ganger, vært hjemme hos de på middag ol. Jeg går for min venns skyld og jeg skal sitte med ham under seremonien. Tok en prat med mannen min i går om dette og han var enig i at en begravelse ikke akkurat var det samme som å gå på nattklubb :-) han følte seg rimelig teit så nå er alt i orden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå