MiniMjau Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Om du bor i området, hold utkikk! http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=136240
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Dette var trist en hvorfor får akkurat denne valpen så massiv mediedekning, tenk på alle de andre dyra som forsvinner, bla alle de kattungene som forsvinner.?
Sin Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Han er hjemme igjen nå leste jeg. Katten min har vært borte. Den fikk ingen mediedekning akkurat, men en utrolig respons på plakatene vi hang opp i nabolaget! Fikk telefoner og tekstmeldinger fra fremmede som hadde lett etter henne og satt ut mat.
Gjest Skya Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Han er hjemme igjen nå leste jeg. Katten min har vært borte. Den fikk ingen mediedekning akkurat, men en utrolig respons på plakatene vi hang opp i nabolaget! Fikk telefoner og tekstmeldinger fra fremmede som hadde lett etter henne og satt ut mat. ← Tok du kontakt med media da? Er nok det denne eieren har gjort. Leste saken på lokalavisa i dette området sine internettsider tidligere i dag. Så fint at de har funnet den skjønne valpen da.
Sin Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 (endret) Tok du kontakt med media da? Er nok det denne eieren har gjort. Leste saken på lokalavisa i dette området sine internettsider tidligere i dag. Så fint at de har funnet den skjønne valpen da. ← Nei, jeg gjorde ikke det, tenkte ikke på det engang. Var ment som et svar til gjesten egentlig, tipper katter forsvinner mye oftere enn hunder, og da er det jo ikke så rart at man leter etter dem på andre måter enn gjennom VG. Edit: Det som er bra er jo at folk faktisk bryr seg, selv om det er katt nummer ti som forsvinner den måneden. Endret 2. november 2006 av Sin
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Tok du kontakt med media da? Er nok det denne eieren har gjort. Leste saken på lokalavisa i dette området sine internettsider tidligere i dag. Så fint at de har funnet den skjønne valpen da. ← Tipper det er en i redaksjonen som eier valpen/kjenner de som eier valpen. Avisene kan umulig ha savnet-annonse sentralt plassert på nettutgavene sine til alle dyra som forsvinner. Fint at denne valpen kom til rette!! Men synd andre dyr forsvinner uten at de får hjelp av media til å finne tilbake til dyret. Og vi fikk ingen respons på alle lappene/internettanonnsene vi la ut om vår katt for noen år siden. Han hadde litt spesiell farge. Det er kanskje mer vanlig at folk tror de har sett katten, hvis man savner en svart katt feks?
Leo Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Godt at han kom til rette, men jeg blir litt engstelig for hans fremtidige helse når jeg ser ansiktsuttrykket ved matskålen...
monikabrx Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Det som er skummelt med så små valper som bamse, er att de er veldig aktive i 2 sekunder av gangen,så legger de seg til å sove. Om bamse hadde sovnet ute,kunne det vært farlig. Godt han er hjemme igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå