Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt lyst på håndkrem derifra. Har ekstremt tørre hender, som ikke ser ut nå på vinterstid. Så hvilken av håndkremene deres burde jeg kjøpe?

Og en annen ting, inneholder de parfyme? Gjør ikke så mye for meg, men tenkte litt på julegave til en som ikke tåler parfyme.

Skrevet

sniker meg inn og tilfører et spørsmål, hvor mye koster håndkremene?

Gjest Kanelia
Skrevet

Jeg har prøvd den som heter Shea Butter Hand Cream. Jeg har tørre hender og likte den. Det står på den at den er for tørr hud også. Har brukt den opp, så jeg er ikke sikker på om den inneholder parfyme...

Koster 189,- på Strawberrynet nå.

Gjest Gjest_maria_*
Skrevet

Hei!

Jobber selv i en L'Occitane butikk.

Kan på det sterkeste anbefale håndkremen med 20% Shea. Denne er svært rik på fuktighet, men trenger raskt inn i huden .. Greit så en slipper føle seg klissete lenge i etterkant. Mildt på duft - da også svært lite tilsetningsstoffer som kan irritere følsom hud. Derfor kan denne godt anbefales til personer med følsomhet ovenfor eks. parfyme.

Prisen er 189 kr for stor tube. Du kan også få en liten tube, 30ml og da perfekt størrelse til å ha i vesken. Denne koster 70kr.

Anbefaler deg gå inn i en loccitane forretning og forhøre deg nærmere. Evt prøve den og kanskje få med litt småprøver hjem og teste den ut!

Hvor i landet bor du? i nærheten av en slik butikk???

m :)

Skrevet

jeg har atopisk eksem, og får utslett innen sekunder på hele kroppen om jeg smører på noe jeg ikke tåler.

MEN denne kremen kommer med varmeste annbefalinger!

og den er drøyere enn mange på apotektet som apobase osv.

Den er fet, trekker seg inn rekordraskt, og lindrer, min knusk tørre hud.

Skrevet

Mener de kun benytter naturlige og økologiske ingredienser.

Skrevet
Mener de kun benytter naturlige og økologiske ingredienser.

Det stemmer.

Selv synes jeg den i sølvtube blir litt for fet, jeg har ikke så fryktelig tørre hender. Jeg liker veldig godt den i pumpeflaske som heter Daily Hand Lotion (med olivenolje).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...