Gå til innhold

LilleVinkelSko

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Har noen av dere KG'ere erfaring med denne nettbutikken? Gode eller dårlige?

Skrevet

Ja de er helt seriøse, trenger ikke bekymre deg å bestille derifra!

Skrevet

Helt ok! Men er det bare jeg som synes at skoene derfra er dyrere enn fra andre plasser (der de fører de samme merkene)? Dessuten har de et gebyr på hundre kroner som kommer i tillegg til porto, noe jeg mener er litt vel drøyt.

Men de er flinke å plukke ut sko!!

Skrevet

Har handlet sko i butikken deres på Majorstua. Synes de er flinke, hyggelige og har god service. De ga mannen min et nytt par sko da han hadde røket en strikkelisse på sko han hadde kjøpt et par uker før. Han håpet å få en ny lisse, og endte opp med nye sko. Veldig bra! :)

Regner med at det ekstra gebyret er for å håndtere forsendingen? Og så vet de vel at folk kjøper sko av dem, selv med det ekstra gebyret, så hvorfor ikke. ;)

Skrevet (endret)

Har generelt gode erfaringer med dem, men det som gjorde mest inntrykk var en opplevelse i vår: Jeg MÅTTE ha et par sandaler, og spurte dem om de var smale over fot/vrist. De sa ja, og jeg ba dem om å blokke dem ut.

Når jeg fikk dem var de fortsatt alt for trange, umulige å få på. Jeg forklarte situasjonen for dem, og fikk lov til å returnere dem selv om de var blokket ut! Få skobutikker ville gått med på det.

De svarer raskt på mail også, og har peiling på skoene de selger.

Det eneste jeg har å klage på er at man kun kan handle mot postoppkrav, frakten blir unødvendig dyr.

Endret av Quirky
Skrevet

Kjempe-fornøyd :) Har bestillt derifra flere ganger, aldri blitt skuffet. Har også bestilt fra Logo sine sider, veldig bra de også...

Skrevet
Har handlet sko i butikken deres på Majorstua. Synes de er flinke, hyggelige og har god service.

:Nikke:

Skrevet

Lillevinkelsko er veldig seriøse og utrolig hyggelige, har bare positive erfaringer derfra!

...og jeg har visst kjøpt noen sko derfra. *host*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...