Gå til innhold

Noen studenter her som har fått boliglån?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Baremeg_*
Skrevet

Jeg er student fram til neste jul. Jeg har en fast jobb som jeg kun har permisjon ifra. Har planer om å jobbe der i 40% stilling ifra sommeren av. Vil banken se kun på det at jeg er student? Vil de se positivt på det at jeg har en fast jobb i bakhånd? Vil jeg kunne få større lån pga denne jobben? Jeg jobber i et vikarbyrå ved siden av studier, og disse går rett inn på sparekonto. Jeg har også en BSU konto, men kun 30 000. Noen som har en formening her? Er ganske spent, skal i banken i morgen. Jeg har en samboer som er i full jobb.

Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Da jeg og x-en kjøpte leilighet så var han i full jobb og jeg studerte fulltid + jobbet slik at jeg fikk utbetalt maks av det lånekassa da aksepterte. Vi fikk lån uten problemer, og dette var mens renta lå på 8%. Vi oppprettet bsu-konto ved kjøp, anbefaler deg absolutt ikke å bruke de pengene (hvis du er under 34), da du ikke kan opprette en ny.

Skrevet

Jeg og sambo var begge studenter med bijobber da vi fikk boliglån. Banken foretok en helhetsvurdering.

Skrevet

Jeg og sambo fikk 1 mill i studielån hver da begge var studenter.. Han uten studielån og jeg uten annet enn sommerjobb.. Men med det lånet hadde ikke jeg fått sovet om natta..

Husker vi fikk besøk av en bank på skolen jeg gikk på i fjor som anbefalte alle studenter å ta opp lån, dog helst sammen med andre studenter, så fikk man veldig gode betingelser og blablabla..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...