Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg skal på jobbintervju i morgen, mitt første på mange år. Jeg føler meg ganske rolig og trygg på meg selv og det jeg kan by på, men vil likevel gjerne forberede meg litt. Så langt har jeg: - tenkt gjennom hva jeg kan gi firmaet og hva mine dårlige sider er - undersøkte litt om firmaet - tenkt gjennom opplegget deres, notert ned et par ideer om de ber om innspill eller tanker omkring det de driver med - (nesten) plukket ut antrekket Men som sagt er det flere år siden jeg var i ilden sist. Hva har jeg glemt av? Og hvilke spørsmål er i skuddet for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 Høres ut som du er godt forberedt. Jeg satt for kort tid siden på den andre siden av bordet som intervjuer og for oss var det viktig å få frem om kandidaten hadde noen lidenskap for faget sitt. Prøv å få frem det på en eller annen måte. Vi hadde et spørsmål om kandidaten hadde noen spesiell interesse innen fagområdet; de aller fleste burde kunne svare noe på det. De kandidatene som blomstret opp her fikk absolutt pluss i margen Lykke til på intervjuet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå