Gjest Trang sko Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg har etpar sko som er litt for trange på ett bestemt sted. Lilletåa mi får gjennomgå. Elsker skoene, som er i skinn og bare en måned gamle. Finnes det en spray for skinnsko som utvider skinnet i skoen? Mener jeg har hørt noe om det, men jeg er usikker. På forhånd takk for hjelp.
loffen Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Ja det gjør det. Woly strech spray, fås i skobutikk. Ca 60 kr tror jeg.
Lola83 Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde heller fått skomakeren til og gjøre det, så slipper du og stresse med det Men hvis skoen er trang, hvorfor ikke heller kjøpe en str. større? Hehe..
Gjest Trang sko Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Men hvis skoen er trang, hvorfor ikke heller kjøpe en str. større? Hehe.. ← Morsom du! Så fordi den ene skoen er trang på siden, så skal jeg kjøpe denne ene skoen i en større størrelse?
Gjest Borghild Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte noen lekre sko her en dag, men bare et aber, de var i str 35 og jeg bruker 40. Men jeg kjøpte spray og dro og strakk i skoene og nå er de blitt riktig str.
loffen Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 (endret) Det går selvfølgelig an å få dem blokket ut hos skomaker også ja. Noen skobutikker gjør det også. Endret 2. november 2006 av loffen
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Jeg kjøpte noen lekre sko her en dag, men bare et aber, de var i str 35 og jeg bruker 40. Men jeg kjøpte spray og dro og strakk i skoene og nå er de blitt riktig str. ←
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Jeg brukte det en gang, en spray man skulle spraye på innsiden av skoene for at skinnet skulle utvide seg. Mine støvletter var foret med mykt skinn. Det son skjedde var at skinnet ble porøst og raknet da jeg skulle ta de på meg. (Ikke skinnet som selve skoen var laget av, men skinnet de var foret med) Så vær forsiktig!
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Går an å gjøre skoene våte også og gå med dem til de tørker.. Men kommer an på om det er glatt eller semsket skinn og hva de evt er fôret med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå