Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #61 Skrevet 15. desember 2012 Man klager over leseferdigheten til folk og at folk snakker uten å tenke. Denne tråden (i likhet med alt for mange andre tråder) viser dette. Det er en ny trådstarter (TS2) som starer opp denne tråden igjen i innlegg 23. Glem det første innelegget (TS1). Hvorfor TS2 trekker opp denne tråden igjen står klart i innlegg 23. TS2 spør hvordan det har gått med TS1. Hvis TS1 tilfeldigvis kommer over denne tråden så kan selvfølgelig TS1 svare. Alle vi andre bør forholde oss til TS2 og svare på innlegg 23 som er den nye starten. Vær så snill vis at dere kan lese og har en viss logisk innsikt og ikke svar på innleggene før 23! Glem at TS2 valgte å trekke frem den gamle tråden og fokuser på innlegg 23. Uansett er dessverre vold i forhold en like aktuell sak i dag som i 2003.
Raven Emerald Skrevet 15. desember 2012 #62 Skrevet 15. desember 2012 (endret) Man klager over leseferdigheten til folk og at folk snakker uten å tenke. Denne tråden (i likhet med alt for mange andre tråder) viser dette. Det er en ny trådstarter (TS2) som starer opp denne tråden igjen i innlegg 23. Glem det første innelegget (TS1). Hvorfor TS2 trekker opp denne tråden igjen står klart i innlegg 23. TS2 spør hvordan det har gått med TS1. Hvis TS1 tilfeldigvis kommer over denne tråden så kan selvfølgelig TS1 svare. Alle vi andre bør forholde oss til TS2 og svare på innlegg 23 som er den nye starten. Vær så snill vis at dere kan lese og har en viss logisk innsikt og ikke svar på innleggene før 23! Glem at TS2 valgte å trekke frem den gamle tråden og fokuser på innlegg 23. Uansett er dessverre vold i forhold en like aktuell sak i dag som i 2003. Det du kaller TS2 starter ikke opp tråden igjen. Hun spør ikke om noe, hun uttrykker støtte til det som faktisk TS, og som etter stor sannsynlighet ikke kommer til å dukke opp igjen, siden dette snart er 10 år siden, og hun ikke har oppdatert mellom da og nå. Poster #23 har vært tøff, det er det ingen tvil om, og hun har, som hun selv også sier, tøffe år foran seg. Ut over det, er det faktisk ikke så mye å fokusere på der, da hun har fått, og fortsatt får den støtten hun trenger fra folk i sin nærhet. At problemstillingen vold i hjemmet er like aktuelt i dag, er ingen grunn til å dra opp en 10 år gammel tråd, om en konkret situasjon, når man kan starte en ny tråd på et mer generelt nivå. Det er til tider mange gamle tråder som blir dratt opp, der noen gir uttrykk for støtte eller gjør narr av TS, som i størsteparten av tilfellene, har forsvunnet for lengst. Jeg kan godt se at poster #23 (som slett ikke kan kalles TS bare fordi hun dro opp igjen tråden) ønsker å gi litt av motet sitt til TS, men jeg tror hennes post hadde gjort større nytte som første-post i en egen tråd, der hun prøvde å sette litt mot i mishandlede kvinner og menn generelt. Det er mer irriterende enn nødvendig å dra opp gamle tråder, særlig når de er så gamle som denne. Mulig jeg er alene om denne oppfatningen, selvsagt. =P Endret 15. desember 2012 av Raven Emerald
Gjest Gjest Skrevet 15. desember 2012 #63 Skrevet 15. desember 2012 Anbefaler at Folk ikke tar frem en tråd fra 2003 start heller en ny. kg adm bør slette her syns jeg!! hvor gammle tråder skal dras fem egentilig?
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2012 #64 Skrevet 15. desember 2012 Du vet at barna dine kommer vokse opp til å hate deg for at du lot dem bli banket? Så sitter du der , som 80 åring, uten "familie" fordi de har kuttet kontakten med deg pga dette. Anonym poster: d9ee08e1b683a952d4b5513a53ab783b
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2012 #65 Skrevet 15. desember 2012 Anbefaler at Folk ikke tar frem en tråd fra 2003 start heller en ny. kg adm bør slette her syns jeg!! hvor gammle tråder skal dras fem egentilig? Jeg rapporterte denne tråden for et par dager siden, ikke fordi dette temaet ikke er verd å diskutere, men fordi det er bortkastet å bruke tiden på å gi råd til noen som slet med dette i 2003. Vi får håpe og tro at det er gått bra med kvinnen og barna, og at hun har fått hjelp til komme seg vekk fra denne mannen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå