Gjest Blaze Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Hoff!! Blir så frustrert noen ganger... Har akkurat fått signert kontrakten på en leilighet vi skal leie. Så etter vi har signert kontrakten drar vi til leilighet får å se litt. Da oppdager vi at den ikke er vasket skikkelig. Det et støv i vinduskarmene, kjøkkenskapene er ikke vasket, kjøleskapet er ikke vasket og kjøkkenviften er ikke vasket. Æsj, jeg som hater skittne kjøkkenvifter Vet at dette burde klages på men vi kjenner de som bodde der før og han som leier ut veldig godt. Har liksom ikke noe lyst å lage bråk om det, for å si det sånn... Men har heller ikke lyst å vaske vekk andres skitt. Hva hadde dere gjort?
Gjest gjesta Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg hadde sagt i fra slik at utleier kunne ordne opp i det. Kan jo være en tidligere leieboer som ikke har vasket ordentlig etter seg. Kan ikke se at det er noe problem med at dere kjenner utleier. Vanlig norm er jo at leiligheten er vasket når man flytter inn.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Dette blir jo uansett ikke huseierens problem. Det er de tidligere leietakerne som må vaske, eller så kan huseieren bruke depositumet til vasking. (Hvis han nå allerede har betalt tilbake depositumet, så blir det jo hans problem. Men ærlig talt, det fortjener han i såfall).
Gjest Shoreh Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Ta det opp på en pen måte med huseier. En leilighet skal være skikkelig vasket og huseier kan leie inn et vaskebyrå hvis de som bodde i leiligheten før ikke vil gjøre det selv og kreve at de tar regningen.
snagglepusnos Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 jeg og samboeren min opplevde det samme når vi flyttet inn her vi bor nå. Hår i sluket på dusjen og møkk oppover veggen på kjøkkenet og badet.. EKKELT... også lå det faktisk matrester i kjøkkenskapet. Jeg tok på meg handsker og satte igang med å vaske med engang jeg, ville bare ha det bort så fort som mulig. sa ifra til huseier etterpå,og han beklaget veldig og ga oss avslag på den første husleien.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Hoff!! Blir så frustrert noen ganger... Har akkurat fått signert kontrakten på en leilighet vi skal leie. Så etter vi har signert kontrakten drar vi til leilighet får å se litt. Da oppdager vi at den ikke er vasket skikkelig. Det et støv i vinduskarmene, kjøkkenskapene er ikke vasket, kjøleskapet er ikke vasket og kjøkkenviften er ikke vasket. Æsj, jeg som hater skittne kjøkkenvifter Vet at dette burde klages på men vi kjenner de som bodde der før og han som leier ut veldig godt. Har liksom ikke noe lyst å lage bråk om det, for å si det sånn... Men har heller ikke lyst å vaske vekk andres skitt. Hva hadde dere gjort? ← Du må iallefall kontakte eier før du flytter inn. Slike ting bør en si ifra om med en gang. Du kan be eier kome å ta en titt. eller siden du kjenner den som har bodd der før, ring og spør om de er villig til å komme å vaske, så slipper du å kontakte eier. det kan hende de harbetalt depositum, så da får de betale for vask a det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå