Gjest Usikker gitt Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg kjøpte meg nye støvletter på Bianco i går, syntes de var knallfine! De går ganske langt opp på leggen, har en helt lav hel og er i svart lær. Akkurat sånne jeg har sett etter! Problemet er bare at leggene mine nok ikke passer helt til dem. Når jeg tar de på, så er det et mellomrom helt øverst bak, mellom leggen og skoen. Selve skoen er altså litt for vid for leggene mine. Så da blir det en slags "dutt" ut bak. Materialet er kanskje stivt, så jeg klarer ikke å presse det tilbake heller. Jeg ELSKET skoene da jeg så dem, men ble plutselig usikker på om det er greit at støvlettene ikke sitter helt tight øverst på leggen eller om det bare ser dumt ut? Jeg har altså buksen oppi! Håper noen kan gi meg noen råd her. Vil nødig bytte skoene, men hvis det er sånn at det egentlig ser teit ut så gjør jeg heller det. Nå har jeg sett så mye på dem at jeg har sett meg "blind", så jeg klarer ikke å bestemme meg for om det ser rart ut eller ikke! Håper noen kan komme med inspill
Gjest Miss.Chanel Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 slik er mine også , å de skal være sånn.
Gjest Shoreh Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Støvletter i skinn er slik, vil du ha noen som sitter klin inntil leggen må du kjøpe noen med snøring eller velge ikke-skinn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå