Liz Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 Har tenkt å ha en rose på framsiden av invitasjonen. Bare en helt enkel rose med stilk og kanskje et blad eller to. Den skal liksom være det eneste motivet på en A6 side (som når man bretter et A4 ark 2 ganger....). Jeg har søkt på nett, men finner ikke noe motiv som passer. Har noen av dere lastet ned, eller sett et passende motiv????
Pip Skrevet 30. januar 2003 #2 Skrevet 30. januar 2003 Hei! Jeg bare lurer på - er det bilde av en rose du vil ha, eller tegning? For det er jo litt forskjell på da... Jeg har et veldig fint bilde av en rose, men det er uten stilk eller noe - bare et helt tett nærbilde av selve blomsten. Det skal vi bruke på bordkort og sanger i kirka og på festen. (Vi har roser som tema da... røde...) Det kan jeg maile deg hvis du er interessert. Men hvis det er tegninger du ser etter, kan det sikkert lønne seg å søke etter klipart - prøv f.eks. på www.barrysclipart.com/ Lykke til! Klem, Pip
Liz Skrevet 30. januar 2003 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2003 Er i utgangspunktet åpen for både bilde og tegning. Hadde vært veldig fint om du kunne maile meg den. Hvordan gjør vi det her inne???
Tosca Skrevet 30. januar 2003 #4 Skrevet 30. januar 2003 Liz: Legg inn mailadressen din i profilen din, så går det an å maile til deg.
Pip Skrevet 30. januar 2003 #6 Skrevet 30. januar 2003 Da er den sendt, Liz! Håper iallefall det ble rett... Hvis ikke må du si fra! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå