Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei Jeg har fått jobb som sekretær i en større bedrift i Drammen, det jeg er veldig nyskjerrig på nå er hva slags lønn jeg kommer til å få! (har akkurat fått denne jobben, så det har ikke vært aktuellt å spørre om dette...) Er det noen som vet hva slags lønn jeg kan regne med å få, jeg har sekretærutdanning fra mi, ellers ingen erfaring. Hilsen meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 24. mars 2002 #2 Del Skrevet 24. mars 2002 Hei, Anonym. For min egen del, så hadde jeg ikke akseptert noen jobb uten å ha diskutert lønn først. Ellers kan jo arbeidsgiver i prinsippet sette den til hva han vil - og du vil neppe oppnå øvre grense for hva han har lyst til å strekke seg til. Nivået på lønna er det helt avhengig av hva slags oppgaver som sekretærarbeidet består i. Og hvilken del av organisasjonen du sitter i. For å sette det på spissen så finnes det sekretærer som tjener 200.000 og det finnes dem som tjener 400.000, forskjellen består i ansvar, erfaring/utdannelse og de oppgavene som skal utføres. Lykke til. Håper du får et bra tilbud 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå