Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Skrevet 24. mars 2002 Hei Jeg har fått jobb som sekretær i en større bedrift i Drammen, det jeg er veldig nyskjerrig på nå er hva slags lønn jeg kommer til å få! (har akkurat fått denne jobben, så det har ikke vært aktuellt å spørre om dette...) Er det noen som vet hva slags lønn jeg kan regne med å få, jeg har sekretærutdanning fra mi, ellers ingen erfaring. Hilsen meg!
Bertha Skrevet 24. mars 2002 #2 Skrevet 24. mars 2002 Hei, Anonym. For min egen del, så hadde jeg ikke akseptert noen jobb uten å ha diskutert lønn først. Ellers kan jo arbeidsgiver i prinsippet sette den til hva han vil - og du vil neppe oppnå øvre grense for hva han har lyst til å strekke seg til. Nivået på lønna er det helt avhengig av hva slags oppgaver som sekretærarbeidet består i. Og hvilken del av organisasjonen du sitter i. For å sette det på spissen så finnes det sekretærer som tjener 200.000 og det finnes dem som tjener 400.000, forskjellen består i ansvar, erfaring/utdannelse og de oppgavene som skal utføres. Lykke til. Håper du får et bra tilbud 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå