Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater frokost... Det er det jævligste måltidet som fins, siden jeg aldri er sulten når jeg våkner. Spiser altid en porson med Bjørns Havregryn med store korn, med en halv boks cottage cheese og sukkerfritt syltetøy.

Hver dag, når jeg våkner, så er alt bare ett reint hælvete! Det er rett og slett bare fhaanskap å være våken... Men etter å ha sitti på senga mi og sippa en stund, så greier jeg altid å manne meg opp til å pelle, den digge rævve mi, ut på kjøkkenet.

På veien dit, tenker jeg "tjah... Kansje ikke værden bare er piss, likevell? Kansje det faktisk fins noe som gjør at det er verdt å leve?"

I det jeg kommer inn på kjøkkenet, så har jeg altid rekki å bli ganske fornøyd med megselv. Jeg har jo kjempefint hår, og deilige sugelepper, så det er ingen grund til å deppe!

Så står jeg der å lager frokosten min, mens jeg tar en trall. Tilslutt er alt klart. Jeg har satt meg ned forran datan (der jeg altid sitter), å er bæsjatrengt som fhaan, siden jeg aldri gidder å gå på do før jeg har spist, å livet er bare ett vakkert sted å være... Helt til jeg tar en bit av den forbanna jævlige havregrynen! Hvorfor kan dem ikke fjerna havregryn skallene?? De setter seg mellom tenna, og det er dritt å sitte å spytte dem ut heletia. Jeg HATER Bjørns Havregryn (men jeg verdsetter næringingsinnholdet). Bjørns Havregryn gjør at jeg ikke har livslyst... Nå står den drittn der, å bare håner meg! PERSONANNGREP!!! Jeg blir så forbanna :sur:

Enda en dag, ødelagt... Enda ett hjerte, knust! Skal det aldri slutte?? >Nå fryser jeg og... Jævla dritthavregryn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Morragretten unge!!!

KJøp de små heller, de har jeg.

Kanksje du har tenner med magnet som trekket til seg mat.

Skrevet
Morragretten unge!!!

KJøp de små heller, de har jeg.

Kanksje du har tenner med magnet som trekket til seg mat.

Det er ikke like mye næring i de små! Veit ikke hvorfor, men det står på pakka. Død over Bjørn og hans ætt!

Skrevet

Hadde du fått i deg næring fra store havregryn hadde du ikke vært så sinna nå!

Gå på jobb, og vær glad!

Og på vei hjem kjøper du coco pops!

Skrevet

At du spiser frokost 12:53 sier mest om deg...

Ikke rart havregryna har bestemt seg for å irritere deg.

Skrevet
Hadde du fått i deg næring fra store havregryn hadde du ikke vært så sinna nå!

Gå på jobb, og vær glad!

Og på vei hjem kjøper du coco pops!

Jobb? Hva er det forno?

At du spiser frokost 12:53 sier mest om deg...

Ikke rart havregryna har bestemt seg for å irritere deg.

Jammen, jeg våkna egentlig klokka 10, men så tenkte jeg "ææh, det her var sjipt.. Jeg nappærn litt" så lå jeg der da, prøvde å tenke på no fint og sånt, men så sovna jeg bare :tristbla: Så, plotsleig hotselig, ringte brodærn! Han fortalte meg at jeg måtte se etter medisinen hans, så sa jeg "okk!!" å dermed var klokka 12, helt av segselv :forvirret:

Skrevet
Yme er syvsover!

Nei, jeg sover lengre enn til syv HAAAAAHAHAHAHAAH!!!! Den var jææævli morsom!!!!! :overrasket:

Skrevet

Yme, da.

Hvordan kan du kjøpe havregryn hvis ikke?

men jeg lover deg! Coco pops er mye bedre, så knaser det så at du ikke hører hva de sier på tven

Skrevet
Nei, jeg sover lengre enn til syv HAAAAAHAHAHAHAAH!!!! Den var jææævli morsom!!!!!  :overrasket:

:babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk::babysmokk:

Skrevet
Yme, da.

Hvordan kan du kjøpe havregryn hvis ikke?

men jeg lover deg! Coco pops er mye bedre, så knaser det så at du ikke hører hva de sier på tven

Maaaaad er en viktig del av treninga mi, så jeg kan bare spise sunne ting!

Skrevet

Javeeeeeeel!!!

Nekt å høre på mine råd. Da kan du klare deg selv siden du er stor gutt.

Nå gidder ikke jeg å passe på deg mer :ler:

Skrevet
Javeeeeeeel!!!

Nekt å høre på mine råd. Da kan du klare deg selv siden du er stor gutt.

Nå gidder ikke jeg å passe på deg mer :ler:

:tristbla:

Skrevet

Ok, da siden du ga meg et blått fjes.

(det er min svake side)

Skrevet
Ok, da siden du ga meg et blått fjes.

(det er min svake side)

Hah, luuuuser!!!

Skrevet
Hele deg er jo en svak side da :tunge1:

Jeg er ikke svak! Jeg er kjent blandt venner for å være en sterk person, tenk :grine: MAMMA!!!!

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Lag havregrøt! Sitter å spiser bjørns havregryn nå jeg, og det er kjempenam.

Skrevet
Det er ikke like mye næring i de små! Veit ikke hvorfor, men det står på pakka. Død over Bjørn og hans ætt!

Du får ikke lov å ønske død over Bjørn - han er en helt reell mann og jeg kjenner'n!! Fy på deg!! Han hadde du likt å snakke med, skal jeg si deg, for han er en racer i kosthold og trening og har stått bak noen av de norske gullmedaljene rundt omkring!! Fy på deg!!

(Men skjønner godt at du ikke er innmari glad i den frokostsmørja du driver og dytter i deg hver dag... yuk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...