Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Kor får ein kjøpt slike anti-stressballar?
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Har sett på apoteket. ← Ikkje her eg bur, i alle fall... Ingen som veit om nettsider som sel dette?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Et garnnøste har jo samme funksjon da.
Gjest niomi Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Du finner det her. Og nei, et garnnøste har ikke samme funksjon.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Du finner det her. Og nei, et garnnøste har ikke samme funksjon. ← Nei, det er ikkje ein slik eg meiner - det der er vel meir stress, enn anti-stress. Eg meiner ein sånn ball med gele-innhald som ein kan klemme på...
Gjest beekeeper Skrevet 4. november 2006 #7 Skrevet 4. november 2006 Jeg kjøpte noen på datakjeden for 25 kroner!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 4. november 2006 #9 Skrevet 4. november 2006 Jeg kjøpte noen på datakjeden for 25 kroner! ← Var desse gode? Skal kjøpe fleire, så er greit at dei ikkje kostar så mykje! Takk for tips frå deg og gjest!
Gjest beekeeper Skrevet 4. november 2006 #10 Skrevet 4. november 2006 Var desse gode? Skal kjøpe fleire, så er greit at dei ikkje kostar så mykje! Takk for tips frå deg og gjest! ← Ja, var kjempegreie. Jeg ble faktisk overaket fordi jeg trodde jeg måtte ut med en hundrelapp minst for en sånn ball, men disse til 25 kroner var av helt ok kvalitet!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 4. november 2006 #11 Skrevet 4. november 2006 Ja, var kjempegreie. Jeg ble faktisk overaket fordi jeg trodde jeg måtte ut med en hundrelapp minst for en sånn ball, men disse til 25 kroner var av helt ok kvalitet! ← Kva er dei fylt med?
Gjest beekeeper Skrevet 5. november 2006 #12 Skrevet 5. november 2006 Kva er dei fylt med? ← Gummi av noe slag? :klø: Med blått stoff utenpå.
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #13 Skrevet 5. november 2006 Gummi av noe slag? :klø: Med blått stoff utenpå. ← Ikkje gele altså? Det var synd... Har bestilt tre stk, får prøve å få tak i geleballar seinare...
Gjest beekeeper Skrevet 5. november 2006 #14 Skrevet 5. november 2006 Ikkje gele altså? Det var synd... Har bestilt tre stk, får prøve å få tak i geleballar seinare... ← Vet du, jeg har ikke peiling jeg! De er veldig greie å klemme på ivertfall, trodde kanskje at de ville bli litt "slitne" etter en stund, men de er kjempegode enda!
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 5. november 2006 #15 Skrevet 5. november 2006 Vet du, jeg har ikke peiling jeg! De er veldig greie å klemme på ivertfall, trodde kanskje at de ville bli litt "slitne" etter en stund, men de er kjempegode enda! ← Hehe, okay! Takk for tipset!!! Skal gi dei eit forsøk!
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #16 Skrevet 5. november 2006 Jeg kjøpte for 49 kr på Clas Ohlson. Ergoball heter det der. http://www.clasohlson.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå