Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har nå prøvd Tan can selvbruningsspray..og jeg kan si dere det, at den ikke er noe god ! Heldigvis var det et slikt tilbud, så det eneste jeg må betale for d*** er 49,50. Hehe.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive hva som var dårlig med den, det var alt liksom. Den er noe styr og få på, det blir ikke lettere fordi om den er brun i farven !!! Ikke ble farven noe bra heller, ujevn, stinkende osv. Nå gleder jeg meg bare til den har forsvunnet.

Jeg går tilbake til gode gamle solariumet jeg, så får kreften bare komme om den vil det, for nå er det nok. Jeg har prøvd de fleste selvbrunings kremer/sprayer som finnes på markedet. Deriblant; St.tropez, Fake bake, Loreal og andre tilsvarende billigmerker. Bare tull alt sammen. Bruk heller pengene deres på solarium jenter :) Det skal jeg :)

Endret av Lola83
Videoannonse
Annonse
Gjest Deception
Skrevet

Ja, solarium er VELDIG bra for huden. Det er jo mye viktigere å være brun hele året enn å tenke på helsa si. :ironi:

Skrevet

Skulle det være ironisk ment? Hehe.. Jeg liker og være brun, skal jeg gå rundt og bare tenke på alle skadevirkninger med alt jeg gjør så får jeg det ikke bra med meg selv uannsett. Noe må man kunne "unne seg". Jeg lever bare en gang, har ikke tenkt og være blek i dette ene livet.

Skrevet

Og tenk bare på hvor mye penger du sparer på at du dør 40 år før tiden :klappe: Ikke nok med at du er brun og fin (les:rynkete), det lønner seg faktisk økonomisk også. At ikke alle gjør som deg er et mysterium for meg.

Skrevet

:riste:

Tok ikke solariumshysteriet slutt på 90-tallet? Er det bare meg som er blitt gammel?

Skrevet

Det er nok du som har blitt gammel da ja..

Skrevet

Med solarium vil du snart se gammel ut du også, trøst deg med det :)

Skrevet

:ler: herlig. Jeg er nok noen år eldre enn deg, men når jeg ser meg rundt på gata ser jeg ingen som er så veldig brune. Ikke i se og hør, i tvserier, på nyheter og aktualitetsprogrammer mv. heller. Heller mange lyse hudtyper. Men jeg innrømmer at jeg nok tenderer til å se på jevnaldrende... ;)

Skrevet

Ja, ikke vet jeg. Det er ikke viktig for meg hvordan andre ser ut. Kom bare med et lite vink jeg på et dårlig kjøp jeg hadde gjort.

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet

Jeg synes de fleste selvbruningskremer er dårlige.. Dvs, de lukter helt forjævlig. Den mest luktfrie jeg vet om er Fake it fra The Body Shop.

Jeg er snart 30, så skal ikke friste rynke-sjebnen med solarium...

Skrevet

Gjør vel ikke noe med rynker når man har Botox vel ;)

Gjest Gjest_bente_*
Skrevet
Gjør vel ikke noe med rynker når man har Botox vel ;)

Nå liker jeg ansiktsmusklene mine ;) Mimikk er liksom litt kult i min alder.

Skrevet

Så enig. Heller et livløst og nifst brunt fjes enn et naturlig fjes med naturlig farge.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

litt solarium er heller positivt, D vitamin og faktisk er sol kreft forebyggende.

man må derav ikke bli solbrent, det er da kreft risikoen kommer.

alle brun & blid salonger har et opslag om dette temaet.

er vel litt 80- talls å tro enn får skrukker og kreft av litt sol!

Skrevet
litt solarium er heller positivt,  D vitamin og faktisk er sol kreft forebyggende.

man må derav ikke bli solbrent, det er da kreft risikoen kommer.

alle brun & blid salonger har et opslag om dette temaet.

er vel litt 80- talls å tro enn får skrukker og kreft av litt sol!

Nå ville jeg ikke svelget informasjonen fra Brun & Blid uten en god del salt..

Hudleger sier at man trenger 20 minutter hver dag med DAGSLYS for å produsere alle d-vitaminer man trenger. I direkte sol blir det enda mindre. Og i solarium er vi kanskje nede i 1 minutt..? Alt utover det er cellenedbrytende.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

jeg vil ta sol igjen, men hvilke steder kan anbefales? Det på spenst ble jeg brunest av og det var billigst, men der er ikke jeg mer.

Anbefal :D

Skrevet (endret)

Jeg liker best Brun og blid. Spesielt Luxura sengen. Himmelsk ! :hjerter_rundt:

Endret av Lola83
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Brun og bli er svindel :frustrert: Jeg er fortsatt snømann!

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

nå er Norske solariumer SÅ svake att det er minimal risiko, da må man evt. ligge i 3 timer i strekk hver dag hele uken!

i EU er solariumene så sterke at 5 minutter tilsvarer 20 her til lands.

men å diskutere dette temaet kommer enn ikke noe vei med så jeg mener vi heller skal ta sol vi som vil... godt er det å se litt fresh ut! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...