Gjest Gjest_Kristine_* Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Trenger tips til mager saus som passer til stekt kyllingfilet og ris!!
pulverheksa Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg syns det er godt med mangochutney til kylling og ris. Kanskje ikke så sausete, men bedre enn ingenting. Skysaus av soyasaus, appelsinjuice, evt, litt vann og litt revet ingefær, hakket chili og litt hvitløk er også godt til kylling.
Gjest Gjesta Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Bretagne på pose, lages på mest vann og litt melk, uten margarin. Magert og godt
Gjest Lea Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Jeg bruker karrisaus, bretagne, soppsaus eller peppersaus.
Crash Skrevet 10. november 2006 #7 Skrevet 10. november 2006 (endret) . Endret 2. april 2008 av Miros
Cupcake Skrevet 10. november 2006 #8 Skrevet 10. november 2006 Å ja!! Bretagne kyllingsaus! Nam! (Tror jeg vet hva vi skal ha til middag idag!)
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #9 Skrevet 10. november 2006 Jeg var også bretagne og rosepepper-fan, helt til jeg oppdaget kyllingsaus med basilikum og sjalottløk. Bruker den til alt!
BergensAnd Skrevet 10. november 2006 #10 Skrevet 10. november 2006 Og hvis du liker hot mat så anbefaler jeg deg å prøve en invandrerbutikk, de har mange gode kylingssauser på hermetikk, pose og som paste. Hjemmelaget tomatsaus er heller ikke til å forakte over kylling, men kanskje litt kjedelig?
Mistyen Skrevet 11. november 2006 #11 Skrevet 11. november 2006 Jeg var også bretagne og rosepepper-fan, helt til jeg oppdaget kyllingsaus med basilikum og sjalottløk. Bruker den til alt! ← Denne bruker jeg også veldig ofte til kylling. Ungene elsker den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå