Gjest Alf Kaida Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 The Beatles utgir platen "Love" i slutten av november eller deromkring. Ymse demoutgaver og annet snacks av kjente og mindre kjente klassikere. Hørte en GeorgeMartinifisert demoutgave av While my guitar gently weeps, og det var til tider overjordisk vakkert. Jeg tror Beatles har kommet for å bli, og håper vi får høre mer fra dem!
Annie Skrevet 3. november 2006 #2 Skrevet 3. november 2006 Har så vidt hørt den første låta nå, og jeg tror du har rett. Har forresten hørt et annet engelsk band også. The Rolling Stones. Verd å få med seg de også.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 Rolling Stones er barskere enn Beatles! Beatles er jo slike snille gutter - Rolling Stones er derimot noen skikkelige rebeller!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #4 Skrevet 3. november 2006 Rolling Stones er barskere enn Beatles! Beatles er jo slike snille gutter - Rolling Stones er derimot noen skikkelige rebeller! ← Men så langt hår, da! De burde klippe håret og få seg en ordentlig jobb!
Gjest *Snart medlem* Skrevet 3. november 2006 #5 Skrevet 3. november 2006 Men så langt hår, da! De burde klippe håret og få seg en ordentlig jobb! ← Bah! Det er bare du som ikke skjønner dagens ungdomskultur.
Annie Skrevet 3. november 2006 #6 Skrevet 3. november 2006 Jeg er sikker på at langt hår kan bli en hit også. Skulle ikke forundre meg om de kommer på scenen i jeans heller. Skrekk og gru!
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #7 Skrevet 3. november 2006 Bah! Det er bare du som ikke skjønner dagens ungdomskultur. ← Åneidadu, vi er MANGE som ikke skjønner den! *setter på en 78-plate med Bessie Smith*
Annie Skrevet 3. november 2006 #8 Skrevet 3. november 2006 Gode gamle Bessie. DER snakker du musikk ja! *drømme*
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #9 Skrevet 3. november 2006 Ja, ikke sant!? Noe helt annet enn denne råkkenråll som alle skryter av for tiden. Jeg tror den er en døgnflue, akkurat som kringkasting.
Annie Skrevet 3. november 2006 #10 Skrevet 3. november 2006 Ja huff. Alt det bråket som blir vist på Kringkastningen om dagen. Nei takke meg til andakten på radio, på et bekvemt volum.
Gjest Alf Kaida Skrevet 3. november 2006 #11 Skrevet 3. november 2006 Ja huff. Alt det bråket som blir vist på Kringkastningen om dagen. Nei takke meg til andakten på radio, på et bekvemt volum. ← Det er så godt å finne sjelefrender!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå