Gjest Gjest_Live_* Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Nå har de fått inn igjen noen i.d.-produkter på strawberrynet! Har venta siden august på dette, og for bare en halvtime siden hadde de medium beige foundationen inne, men nå er den borte Håååper det kommer inn igjen snart, ser jo ut som at de drive å fyller på nå!
Little sister Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Neei, hvorfor stod jeg ikke opp tidligere Har også ventet på den siden da. Hvorfor kjøpte jeg den ikke når jeg hadde sjangsen?? Jeg kjøpte Medium, som ble litt feil farge til meg da. Men nå har jeg fått sikret meg: -Blush brush -kabuki brush -flawlesss application brush Jeg har flawless fra før, og liker den kjempegodt, så håper jeg liker de andre også
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 -Blush brush -kabuki brush -flawlesss application brush Jeg har flawless fra før, og liker den kjempegodt, så håper jeg liker de andre også ← Kabuki er den aller beste synes jeg
Fashion.Faux.Pas Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Tror det er på tide at jeg prøver disse ID greiene... Litt på siden av det tråden handler om... Men hva er det absolutt første jeg bør kjøpe fra dette merket? Et produkt jeg ikke kan leve uten?? Takk for hjelp...
Nemesis Skrevet 2. november 2006 #5 Skrevet 2. november 2006 Jeg liiker også kabukibrushen.. Først så brukte jeg bare den flawlesskosten, men fant til slutt ut at det var lettere å jobbe foundationen inn i huden med kabukien Hmm.. Synes de burde ta med Idpodukter inn siden de går så fort tom. Usj
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Tror det er på tide at jeg prøver disse ID greiene... Litt på siden av det tråden handler om... Men hva er det absolutt første jeg bør kjøpe fra dette merket? Et produkt jeg ikke kan leve uten?? Takk for hjelp... ← Foundationen er nok det de fleste kjøper først tror jeg! Og den kan du ikke leve uten
Gjest Gjest_bente_* Skrevet 2. november 2006 #7 Skrevet 2. november 2006 Tror det er på tide at jeg prøver disse ID greiene... Litt på siden av det tråden handler om... Men hva er det absolutt første jeg bør kjøpe fra dette merket? Et produkt jeg ikke kan leve uten?? Takk for hjelp... ← Foundation. Medium beige er fargen de fleste bruker. Den er gultonet. Mineral veil kan du definitivt klare deg uten, jeg bruker den så godt som aldri. Ellers har jeg faktisk ikke prøvd noe annet fra merket.
Quirky Skrevet 2. november 2006 #8 Skrevet 2. november 2006 Foundation. Medium beige er fargen de fleste bruker. Den er gultonet. Mineral veil kan du definitivt klare deg uten, jeg bruker den så godt som aldri. Ellers har jeg faktisk ikke prøvd noe annet fra merket. ← Jeg ville aldri kjøpt foundation uten å ha prøvd den fordi "de fleste bruker den". Både jeg og ei venninne kjøpte nylig ID hos hudpleier for første gang, og begge endte opp med andre farger enn medium beige. De fleste som bor i byer av en viss størrelse har vel en hudpleier som fører ID, sånn at man kan teste ut hvilken farge man trenger før man eventuelt bestiller på nettet. "Startpakken" jeg satte sammen består av foundation, kabuki-kost og concealerkost som jeg bruker med foundationen til å dekke ekstra på f.eks urenheter. Disse produktenene fungerer utmerket for meg, har ikke behov for noe mer foreløpig.
Rosenrød Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Medium beige er ikke gultonet, den har nøytral undertone.
Gjest Deception Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Da jeg klarte å få feil tone på mineralfoundation hos hudpleier, så kan man bare tenke seg hvor vanskelig det er å gjette seg til hvilken farge man skal ha. Hvis jeg skulle tippe hva slags farge "alle" bruker, ville jeg tippet på 1.2 Fairly Light. Medium Beige er for mørk for mange nordkvinner.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 1.2 er jo kjempelyst.. Min hudpleier sier at de selger definitvt mest av 2.3.
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #12 Skrevet 2. november 2006 Mhm, jeg venter på Starter-kit men det kommer jo aldri
Quirky Skrevet 2. november 2006 #13 Skrevet 2. november 2006 Da jeg klarte å få feil tone på mineralfoundation hos hudpleier, så kan man bare tenke seg hvor vanskelig det er å gjette seg til hvilken farge man skal ha. Hvis jeg skulle tippe hva slags farge "alle" bruker, ville jeg tippet på 1.2 Fairly Light. Medium Beige er for mørk for mange nordkvinner. ← 1.2 er jo kjempelyst.. Min hudpleier sier at de selger definitvt mest av 2.3. ← Jeg har nordisk, men ikke uvanlig lys hud, og 1.2 passer perfekt på meg nå om vinteren.
Gjest Tweek Skrevet 2. november 2006 #14 Skrevet 2. november 2006 Jeg var hos hudpleier i dag og ble tatt på medium beige, og den passet meg veldig bra selv om jeg har lys hud
Rosenrød Skrevet 3. november 2006 #15 Skrevet 3. november 2006 Samme her, jeg synes jeg har ganske lys hud, men medium beige passet perfekt.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #16 Skrevet 3. november 2006 Tror det er de små nyanser som teller her. De fleste mineralfoundations er svært forgivende slik at den enkelte kan bruke flere nyanser og synes at det ser greit ut. Du ser egentlig ikke forskjellen før du finner den rette. Selv kan jeg bruke både Fair, Medium og Medium Beige uten at folk snur seg på gata - men det er som sagt nyansene. Fair er litt for grå, Medium Beige litt for gul (selv om den er nøytral) og Medium litt for rosa. Skulle jeg velge ville det blitt Fair om vinteren og Medium om sommeren - men for å treffer riktig må jeg blande. Skulle tro at de fleste som bruker I.D burde drive en del blanding da det ikke er så mange farger å velge mellom. ,, så jeg slenger meg på det de fleste andre har foreslått på i denne tråden og andre - prøver, prøver, prøver og kanskje også hudpleier (selv om de fleste egentlig ikke har peiling). Prøver, prøver, prøver er den eneste måten du kan være sikker på at du har riktig farge + at en runde innom andre merker også er lurt da de gjerne har et større utvalg i nyanser. sånn til slutt -- prøver, prøver, prøver :-D
Gjest gjesta Skrevet 3. november 2006 #17 Skrevet 3. november 2006 Var det kommet ting inn i går, og så er det tomt igjen nå?
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #18 Skrevet 3. november 2006 hvorfor prøver dere ikke heller Pure Lux?? Bruker du medium ,mediun beige og kanskje fair.?? Kjøp warn honey ,autum og maize .de passer bra,det er jo så¨billig der. Og bedre enn id mineral.
Gjest Gjest Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 hvorfor prøver dere ikke heller Pure Lux?? Bruker du medium ,mediun beige og kanskje fair.?? Kjøp warn honey ,autum og maize .de passer bra,det er jo så¨billig der. Og bedre enn id mineral. ← Jeg blandet Fair og Medium før - når jeg brukte I.D - det er en god stund siden:-) Jeg er kjent med Pure Luxe men har en annen favoritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå