Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å sette på extation, men har en del spørsmål først.. ser det naturlig ut? er det lett å stelle? hvor lenge sitter det? Og ikke minst blir håret slitt av det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

til oppøysning, det jeg mener er hairexstension :)

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hun victoria beckham frarådet jo alle å bruke det siden det sliter utrolig mye på håret.

Gjest Deception
Skrevet

Enkelte ord er tydeligvis umulige å stave:extension;)

Skrevet (endret)

Jeg er Helt enig med Beckham.. Hehe.. Jeg har brukt exstensions i snart 4 år nå.. Jeg har i tilegg drevet og bleket det. Nå er jeg nesten skallet..så om jeg skal ha langt hår er jeg avhengig av det, for jeg kan jo ikke ha kort hår. Det er det som er så farlig med det..går du en plass der de er dyktige og bruker bra hår, så blir du hooked. Det føles akkurat som ekte hår, utenom festene helt innerst da.. Jeg har selv 60 cm. Det går mye tid på og stelle det for og si det sånn.

Endret av Lola83
Skrevet

Jeg personlig hadde aldri tatt det. Spis sunt og spar lengde får du mye flottere hår! Finnes desverre ingen snarveier:)

Kjedelig å måtte vente, ja, men alle som har hatt extensions en stund vil nok anbefale deg å aldri begynne! Tenk så mye penger som brukes, dette kan man bruke på trøsteshopping mens man venter på at håret skal vokse ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...