Gjest Smarties - ikke innlogget Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg har et bilde på omtrent 40x50 cm jeg ønsker å få rammet inn. (Enkel, nokså smal gullramme hadde jeg tenkt.) Noen som vet hva noe sånt koster? Sånn omtrentlig? 200? 500? Mer?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Jeg har et bilde på omtrent 40x50 cm jeg ønsker å få rammet inn. (Enkel, nokså smal gullramme hadde jeg tenkt.) Noen som vet hva noe sånt koster? Sånn omtrentlig? 200? 500? Mer? ← ganske håpløst å svare på. Du får rammer i alle varianter- Dyre, eksklusive, billige. Har du en viss stil, så kan du ta kontakt med en rammemaker. ta med bildet og prøv div rammer på. ta gjerne med bilde av bilder på veggen din hjemme.
Chelsea Skrevet 5. november 2006 #3 Skrevet 5. november 2006 Vi betalte rett under 1000,- for å få rammet inn et bilde ca. 80x50 cm. Rammen var av midt-på-treet-pris og i tillegg skulle vi ha paspatout. (Hvordan skrives det egentlig???) Og så glass selvfølgelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå