Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode kjerring-råd??? Klarer ikke svelge,svir og klør. Og selvfølgelig akkurat nå som jeg har mange jobb-intervju foran meg :sur: Sist jeg hadde vond hals knaskret jeg 2 fedd hvitløk og drakk et glass rødvin, men stinket så ille at mannen i mitt liv sov på gjesterommet. Så det er kanskje ikke tingen å gjøre før et intervju :forvirret: Min legemann mener at så lenge det ikke er feber inn i bildet er det bare å vente og se, men det kunne vært kjekt å lindret det litt :)

Blir kjempe-super-takknemlig for alle svar,og lover å prøve ut alle gode tips og råd :):)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Snufsa_*
Skrevet

Jeg har god erfaring med å gå med skjerf. Hele tiden, også innendørs. Blir så god og varm rundt halsen, synes det hjelper.

Spis is. Drikk rødvin. Drypp noen dråper peppermynteolje i nesten kokende vann og innhaler. Kjøp en god te i løsvekt og lag deg en velduftende kanne. Det hjelper iallefall psykisk :-)

Og for all del, ikke frys. God bedring!

Skrevet
Jeg har god erfaring med å gå med skjerf. Hele tiden, også innendørs. Blir så god og varm rundt halsen, synes det hjelper.

Spis is. Drikk rødvin. Drypp noen dråper peppermynteolje i nesten kokende vann og innhaler. Kjøp en god te i løsvekt og lag deg en velduftende kanne. Det hjelper iallefall psykisk :-)

Og for all del, ikke frys. God bedring!

Skal prøve,tusen takk :)

Skrevet

Nå vil jeg ikke skremme deg, men sånn ble jeg også plutselig for noen dager siden, og det utviklet seg til feber og en skikkelig forkjølelse som fremdeles sitter i.

Ellers syns jeg te med honning hjelper veldig.

Skrevet
Nå vil jeg ikke skremme deg, men sånn ble jeg også plutselig for noen dager siden, og det utviklet seg til feber og en skikkelig forkjølelse som fremdeles sitter i.

Ellers syns jeg te med honning hjelper veldig.

Får krysse fingrene for at det ikke utvikler seg til noe mere! Men typisk at sykdom dukker opp når det er noe viktig på papiret... Var sist syk for 2 år siden,og det braket selvfølgelig løs da mannen min og jeg skulle kjøre europa på kryss og tvers i to uker. Har akkurat brygget en kopp grønn te, den skal visst være veldig sunn... Takk for rådet :) maya76

Skrevet

Hos meg hjelper det å gå med skjerf hele tiden, som det ble foreslått over her. Og å drikke varme drikker; saft eller te. Varm, rød saft lindrer veldig hos meg iallefall.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...