Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestilt en kurv/eske med julemat, gløgg, frukt, pålegg o.l.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste store forretninger i Oslo tilbyr ihvertfall det.

Skal du ha en for å gi bort får du en mye bedre kurv ved å sette sammen selv, de ferdige er forholdvis dyre i forhold til innholdet.

Skrevet

www.tunga.no har endel, men det er kanskje mest snop. Ellers pleier Norsk Stabbursmat og Trondheim Spekemat å ha slike når det nærmer seg jul.

Skrevet

Jeg vil helst sette sammen en kurv selv, både for å spare penger, men også fordi det er mer personlig enn en "kjøpekurv". Men jeg klarer ikke å finne kurver noested. Vet dere om noen som selger dette, helst ikke for dyrt?

Skrevet

Det har mange kurver på IKEA, men du finner sikkert noen på Skeider og slike butikker også.

Skrevet

Sjekk Nille eller Europris etter kurver. Fyll den med noe godt :) Skal gjøre det selv i et par gaver i år. Skaffe et par kurver, fylle dem med en pølsesnabb, sjokolade, en liten pose hjemmebakte småkaker, en liten flaske konjakk(de minste man får tak i), eventuelt aquevitt/whisky....

Koselig gave! I år er det samboers stebesteforeldre som skal få en slik kurv. Og hans gamle tante. Alltid vanskelig å finne på noe til dem, men en slik kurv med masse godt i tror jeg de vil like. Vet iallefall at de liker å ta seg en liten dram en sjelden gang, og en bit sjokolade til kaffen.

Skrevet

Jeg pleier å kle en passe stor/liten pappeske med gavepapir i steden for å kjøpe kurv. Alternativt kunne jeg selvsagt bedt om å få tilbake kurvene jeg ga iforfjor for å fylle dem opp på nytt. (Ingen hemmelighet i vår familie med spiselige gaver...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...