Gjest Taxi Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Noen som vet hvor man kan få kjøpt/bestilt en kurv/eske med julemat, gløgg, frukt, pålegg o.l.?
kamela Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 De fleste store forretninger i Oslo tilbyr ihvertfall det. Skal du ha en for å gi bort får du en mye bedre kurv ved å sette sammen selv, de ferdige er forholdvis dyre i forhold til innholdet.
Gjest Kermit Skrevet 3. november 2006 #3 Skrevet 3. november 2006 www.tunga.no har endel, men det er kanskje mest snop. Ellers pleier Norsk Stabbursmat og Trondheim Spekemat å ha slike når det nærmer seg jul.
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #4 Skrevet 5. november 2006 Jeg vil helst sette sammen en kurv selv, både for å spare penger, men også fordi det er mer personlig enn en "kjøpekurv". Men jeg klarer ikke å finne kurver noested. Vet dere om noen som selger dette, helst ikke for dyrt?
Gjest Gjest Skrevet 5. november 2006 #5 Skrevet 5. november 2006 Det har mange kurver på IKEA, men du finner sikkert noen på Skeider og slike butikker også.
Sluagh Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Sjekk Nille eller Europris etter kurver. Fyll den med noe godt Skal gjøre det selv i et par gaver i år. Skaffe et par kurver, fylle dem med en pølsesnabb, sjokolade, en liten pose hjemmebakte småkaker, en liten flaske konjakk(de minste man får tak i), eventuelt aquevitt/whisky.... Koselig gave! I år er det samboers stebesteforeldre som skal få en slik kurv. Og hans gamle tante. Alltid vanskelig å finne på noe til dem, men en slik kurv med masse godt i tror jeg de vil like. Vet iallefall at de liker å ta seg en liten dram en sjelden gang, og en bit sjokolade til kaffen.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg pleier å kle en passe stor/liten pappeske med gavepapir i steden for å kjøpe kurv. Alternativt kunne jeg selvsagt bedt om å få tilbake kurvene jeg ga iforfjor for å fylle dem opp på nytt. (Ingen hemmelighet i vår familie med spiselige gaver...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå