Gå til innhold

Avtalebrudd og unnskyldninger

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Om man med sin kjære har avtaler om ymse ting som han kosekvent bryter og ikke ser problemet med, hva gjør man da?

Hvordan håndterer man at ens kjære gjentatte ganger sier unnskyld for en og samme ting, bare for å gjøre den samme tingen igjen og igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker sette foten ned og gi klar beskjed! Fungerer ikke det bryter jeg avtalene med han slik at han får smake egen medisin. Fungerer heller ikke det finnes det flere fisker i havet!

Lykke til!

Skrevet

Det der er en veldig vanskelig situasjon! Fordi det er utrolig irriterende, og ikke minst sårende. Man føler jo at fyren ikke kan være ordentlig glad i en.

Jeg har vært gjennom det samme selv. Det verste var kanskje da han brøt planene om å feire nyttår med meg. Den svei, og det har tæret utrolig på forholdet.

Det er slutt nå da, fordi det har rett og slett blitt for mye tull fra hans side. Allikevel vet jeg at han er glad i meg, og aldri ville ha såra meg med vilje... Tror du nesten må se personen an jeg..Gir han blaffen, eller er det andre grunner til at han gjør dette?

"Min" er en litt vek fyr, som er bare kjemperedd for å si nei til folk! Han hater konfrontasjoner og er redd for å såre. Så han sier ja til alle, og spesielt opp mot dama si som han burde prioritert, så ble det fullstendig feil.

Skrevet

Dersom man får høre unnskyld for mange ganger så har det ingen verdi.

Satt på spissen. Dersom jeg sier unnskyld etter å ha slått deg så kan det ha verdi den første gangen. Sånn etter verdt vil det bare bli en meningsløst ord.

Man må faktisk mene det man sier og handle deretter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...