Gjest Donna Skrevet 29. januar 2003 #1 Del Skrevet 29. januar 2003 Jeg lurer på om det er mulig å få kazaa lite til å spille flere sanger etter hverandre, eller om man er nødt for å velge en og en sang. Ender som oftest med å sette en sang på repeter slik at den spiller omigjen og omigjen - for når jeg holder på med noe og vil høre musikk så er det trøttende å måtte løpe frem og tilbake for å velge ny sang ...(f.eks når jeg står med begge hendene i oppvaskvannet ..) Og jeg har prøvd flee ganger å laste ned sangen "sorry seems to be the hardest word" av Blue, men denne vil ikke lagres på maskinen. Den lastes ned, og jeg kan spille den fra "Traffic" - men den kommer ikke i listen der de andre sangene lagres ......rart synes jeg ...og irriterende plagsomt - bruker jo tid hver gang jeg vil høre den med å lete etter den og laste den ned på ny..... :o :o ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 29. januar 2003 #2 Del Skrevet 29. januar 2003 Du kan merke flere sanger i media og høyreklikke. Velg add to playlist og make new playlist. Denne kan du gjøre så lang du vil og da får du spilt sangene etter hverandre. Funker hos meg i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 1. februar 2003 #3 Del Skrevet 1. februar 2003 Og jeg har prøvd flee ganger å laste ned sangen "sorry seems to be the hardest word" av Blue, men denne vil ikke lagres på maskinen. Den lastes ned, og jeg kan spille den fra "Traffic" - men den kommer ikke i listen der de andre sangene lagres ......rart synes jeg ...og irriterende plagsomt - bruker jo tid hver gang jeg vil høre den med å lete etter den og laste den ned på ny..... :o :o ??? Har selv opplevd å ikke finne igjen sanger som jeg har lastet ned med KaZaa Lite. Aner ikke hvorfor det skjer. Det du kan sjekke er i allefall hvorhen du lagrer filene du downloader, hvis du ved en feil skulle ha fått endret dette. Det er kanskje ikke aktuelt hvis du finner de andre sangene du har lastet ned, men allikevel... Gå til "Tools, deretter "Options", klikk deretter på "Traffic" og sjekk hvilken adresse som står ved "Folder for downloaded files." Der skal det stå peker til din KaZaa Lite shared folder. Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 2. februar 2003 #4 Del Skrevet 2. februar 2003 jeg kan ikke dy meg.... hva med om du prøver med kun èn hånd i oppvaskvannet?? :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 2. februar 2003 #5 Del Skrevet 2. februar 2003 Blæææææ Milo hehe Har en bedre ide - DU kan jo ta oppvasken for meg mens jeg kan høre musikk på kazaa i fred og ro og med begge hendene tilgjengelige til mus og tastatur ..hehe Fikk forresten til det å legge musikken i new playlist .....da spiller den flere etter hverandre ..men den sangen jeg vil lagre får jeg ikke til ...rart altså ...kun opplevd det med den ene sangen ..sukk ..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå