Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #1 Del Skrevet 2. november 2006 Lurer på hvor jeg kan kjøpe underkjoler. Gjerne i silke/silkelignende stoff. Jeg bor i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chelsea Skrevet 2. november 2006 #2 Del Skrevet 2. november 2006 Henger meg på her, trenger også en for å få brukt en kjole jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 2. november 2006 #3 Del Skrevet 2. november 2006 Joseffsons har en underkjole, vet ikke om det er akkurat en slik type du er på jakt etter: http://www.josefssons.no/DetailPages/Detai...earchBackLink=# Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 Hiver meg på denne jeg også, da jeg har en venninne som er på desperat jakt etter en sort underkjole. Jeg sendte henne linken fra Josefsson - den kjolen var fin Venninna mi har vært i alle tenkelige butikker her i Trondheim uten å finne noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #5 Del Skrevet 2. november 2006 Bruktbutikk! Fretex og Uff, for eksempel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Skrevet 2. november 2006 #6 Del Skrevet 2. november 2006 Har de ikke det på Lindex og Cubus da? Har ihvertfall sett underskjørt på Cubus. Og så har de det kanskje i sånne "damebutikker"? Men det blir kanskje litt mer bestemorsaktige underkjoler da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #7 Del Skrevet 2. november 2006 Lindex og Cubus har ikke. Bare underskjørt er jeg redd. De har på skikkelige undertøyforetninger, men de koster ofte til gjengjeld like mye som kjolen du har tenkt å ha den under... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saramia Skrevet 2. november 2006 #8 Del Skrevet 2. november 2006 Ta en kikk i skapet til bestemor. De har som oftest sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lola83 Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 La sensa butikkene har veldig mange fine.. Spes. den i Bogstadveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 4. november 2006 #10 Del Skrevet 4. november 2006 Har funnet noen underkjoler på H&M. I Oslo er den som er spesialisert på undertøy og som ligger i Bogstadveien veldig grei. For noen uker siden kjøpte jeg en veldig søt nattkjole på H&M til å ha under genserkjoler. Tynn bomull, veldig underkjoleaktig, med korte ermer, slik at den dekker armhulene. (Greit under mohairkjole som man ikke har lyst til å vaske så ofte.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå