Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på hvor jeg kan kjøpe underkjoler. Gjerne i silke/silkelignende stoff. Jeg bor i Oslo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Henger meg på her, trenger også en for å få brukt en kjole jeg har. :)

Skrevet

Hiver meg på denne jeg også, da jeg har en venninne som er på desperat jakt etter en sort underkjole. Jeg sendte henne linken fra Josefsson - den kjolen var fin :)

Venninna mi har vært i alle tenkelige butikker her i Trondheim uten å finne noe...

Skrevet

Har de ikke det på Lindex og Cubus da? Har ihvertfall sett underskjørt på Cubus. Og så har de det kanskje i sånne "damebutikker"? Men det blir kanskje litt mer bestemorsaktige underkjoler da... ;)

Skrevet

Lindex og Cubus har ikke. Bare underskjørt er jeg redd. De har på skikkelige undertøyforetninger, men de koster ofte til gjengjeld like mye som kjolen du har tenkt å ha den under...

Gjest Saramia
Skrevet

Ta en kikk i skapet til bestemor. De har som oftest sånt

Skrevet

La sensa butikkene har veldig mange fine.. Spes. den i Bogstadveien.

Skrevet

Har funnet noen underkjoler på H&M. I Oslo er den som er spesialisert på undertøy og som ligger i Bogstadveien veldig grei.

For noen uker siden kjøpte jeg en veldig søt nattkjole på H&M til å ha under genserkjoler. Tynn bomull, veldig underkjoleaktig, med korte ermer, slik at den dekker armhulene. (Greit under mohairkjole som man ikke har lyst til å vaske så ofte.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...