Gjest Taxi Skrevet 2. november 2006 #1 Skrevet 2. november 2006 Jeg har noen snille venner som har hjulpet meg med å flytte 3 ganger på kort tid. vil gjerne kjøpe en bra gave til dem, og har tenkt på sånn jule-kurv eller eske med frukt, mat o.l. Vet at min mor ofte har fått sånn på jobben når det har nærmet seg jul. Noen som vet hvor jeg får kjøpt sånt?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 EN god ide, men jeg tror ikke jeg ville ha kjøpt en ferdig. Da blir det fort upersonlig. Vet heller ikke hvor du får kjøpt det. Og det er sikkert dyrt. Men kan du ikke kjøpe en kurv selv, og så fylle den? Du kjenner dem jo, og vet sikkert hva de liker. Forslag: Siden det er til jul, ville jeg ha kjøpt en liten pyntenisse i tillegg til litt typisk julemat/julegodt. Spekeskinke, ett glass med sild og litt annet småtteri.... I tillegg ville jeg ha kjøpt en muserende vin, som de eventuelt kunne ha tatt på nyttårsaften. Pynt hele kurven med masse fargerike kulebånd, og kanskje funnet ett dikt som du satte i en liten ramme, som beskriver hvor mya hjelpen har betydd for deg. Det krver en liten innsats å få det til, men det vil bli personlig, og noe jeg er helt sikker på at de vil sette stor pris på. Lykke til!
Gjest Taxi Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 OK, det er kanskje lurere å lage selv ja. Hmmm hva skal jeg ha i tro. - Gløgg - Rødvin - Nøtter - Klementiner - Julegodt - Spekemat Forslag til hva mer jeg kan putte i kurven?
Nilma Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Jeg ville kanskje ha valgt noe som ikke var så "julete". Som regel har man jo uansett huset fullt av denslags i julen, så det kan lett bli litt i meste laget (jeg blir i hvertfall fort lei når det er typisk julemat på alle kanter). Jeg skal lage noe liknende til et par av mine venner til jul, og har tenkt å bestille bl.a. krydder og te.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå