Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 ..En kjole med litt puff-ermer? Det er altså en helt enkel svart kjole med litt puffermer (korte ermer, som på en t-skjorte) som jeg muligens vil trenge noe varmere til, noe på armene om du skjønner. Hva kan passe til? Et sjal? Bolero? Vanskelig.
lillesky Skrevet 2. november 2006 #2 Skrevet 2. november 2006 Bolero blir nok ikke så fint til; det under boleroen bør være flatt sånn at det ikke blir "klumpete". Jeg ville brukt et sjal.
Fashion.Faux.Pas Skrevet 2. november 2006 #3 Skrevet 2. november 2006 Når skal du bruke den, og hvilken type kjole er det? lag på lag er jo veldig populært... altså, kanskje en bluse under? eller en ribbestrikket polo? eller armvarmere hadde vært kult...
Quirky Skrevet 2. november 2006 #4 Skrevet 2. november 2006 Hvis det er en hverdagskjole: Tynn langermet topp eller pologenser. Penkjole: Sjal. Bolero er litt "over" nå. Armvarmere synes jeg ikke blir så bra til en kjole med puffermer, jeg synes vanligvis kryssing av stiler er kult, men akkurat den kombinasjonen av søtt og tøft synes jeg blir feil.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #6 Skrevet 2. november 2006 Takk for svar! Det er ikke en hverdagskjole, men mer en penkjole, skal bruke den i et bursdagsselskap. Altså, en penkjole, men ikke så pen at man kan bruke hansker til den. Enig at bolero er litt.. Upassende til en slik kjole nettopp pga puffermene - tillegg til at det er på vei ut osv (måtte eventuelt gått til innkjøp av en.) Da blir det nok kanskje et sjal av noe slag. Får håpe det er såpass varmt der jeg skal være at det blir unødvendig med noe som helst på armene egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå