Gå til innhold

Julegavetips til søskenbarn på rundt 30?

Anbefalte innlegg

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Har to jente-søskenbarn rundt 30 som det er umogleg å kjøpe gåve til, syns eg. Veit ikkje så mykje om kva interesser dei har, men vi brukar no å kjøpe gåver til kvarandre. Ho eine er gift og har 3 barn under 4 år, ho andre er singel.

Kva kan eg finne på til dei?

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

Kjøp en flaske vin til dem? Hvis de drikker sånt?

Skrevet
Har to jente-søskenbarn rundt 30 som det er umogleg å kjøpe gåve til, syns eg. Veit ikkje så mykje om kva interesser dei har, men vi brukar no å kjøpe gåver til kvarandre. Ho eine er gift og har 3 barn under 4 år, ho andre er singel.

Kva kan eg finne på til dei?

Kanskje det er på tide å kutte ut sånne gaver? Ikke for å fornærme noen, men jeg kunne aldri i livet tenkt meg å kjøpe gaver til mine søskenbarn - det har jeg ikke gjort siden vi var små og mine foreldre kjøpte til dem.

Jeg synes hele gavehysteriet tar overhånd - så jeg har kuttet ut gaver til alle voksne bortsett fra foreldrene våre og bestemoren min.

Skrevet

:sjokk: Har så mange søskenbarn at då ville eg blitt ruinert.....

Singel: Gåvekort på klede

Mor: Gåvekort på bokhandel

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet

Vi har så lita slekt at vi brukar å gi gåver til kvarandre... Gir saman med syster mi og mamma. Vin var eit godt tips! Gåvekort også kanskje, men vi bur langt frå kvarandre, så då måtte det ha vore gåvekort som kan kjøpast via nett...

Skrevet
Vi har så lita slekt at vi brukar å gi gåver til kvarandre... Gir saman med syster mi og mamma. Vin var eit godt tips! Gåvekort også kanskje, men vi bur langt frå kvarandre, så då måtte det ha vore gåvekort som kan kjøpast via nett...

Eller i en kjede som fins over hele landet? Er det ikke slik at man i mange kjeder kan bruke gavekortet i alle kjedens butikker?

Skrevet

Hvis de har alt de trenger: Flotte julelys (f.eks. fra Skeidar), nytes der og da og opptar ikke plass etterpå!

Gjest ¤Ronja¤
Skrevet
Gavekort på massasje.

Den var ikkje dum! I alle fall ikkje til trebarns-mammaen! Får sjekke ut litt, og høyre med søs og dei.

Kva kan passe å gi saman med ei flaske vin, forresten?

Skrevet

Kva kan passe å gi saman med ei flaske vin, forresten?

HDu kan jo ta utgangspunkt i det vinen passer til. Hvis det er en vin som passer til pastaretter, kan du jo kjøpe en spesiell type pasta (delikatessebutikk eller helsekost), en god pesto og slike ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...