Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #1 Skrevet 24. mars 2002 Bruker du dusjstrålene, fingre eller hjelpemidler når du tilfredsstiller deg? Hva er favoritten eller ditt "mønster"? nysgjerrig..
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #2 Skrevet 24. mars 2002 Jeg bruker dujstrålen når jeg ligger i badekaret. I sengen bruker jeg et elektrisk masasjeapparat. Dersom jeg veldig tent eller leser god erotik samtidig, kan jeg få orgasme med bare fingrene. Det mest vanlige er masasjeapparatet i sengen om forrmiddagene når jeg har god tid huset for meg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #3 Skrevet 24. mars 2002 Jeg glemte å skrive at jeg er en gift kvinne på 46 år.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #4 Skrevet 24. mars 2002 Jeg bruker dusjstrålen når jeg dusjer alene. Ellers får jeg også en god orgasme med bare fingrene. Men best av alt er jo når kjæresten min er med da. Snoop.
Gjest Anonymous Skrevet 24. mars 2002 #5 Skrevet 24. mars 2002 PS: Glemte å skrive mitt "mønster". Alltid orgasme i dusjen. Og når jeg stimulerer meg selv er når kjæresten min ikke er tilgjengelig. Noe som er veldig deilig er en god orgasme når man våkner om morningen, (spesielt i helgene) enten med eller uten kjærsten! Bruker ingen hjelpemidler, bortsett fra dusjstrålen da. Snoop.
Gjest Coolaid Skrevet 8. juli 2003 #6 Skrevet 8. juli 2003 Ikke bare dere jenter som koser dere. Jeg elsker dusjen.........
Gjest lurven Skrevet 9. juli 2003 #7 Skrevet 9. juli 2003 Bruker du dusjstrålene, fingre eller hjelpemidler når du tilfredsstiller deg? Hva er favoritten eller ditt "mønster"? nysgjerrig..
Gjest Fuglehue Skrevet 9. juli 2003 #9 Skrevet 9. juli 2003 Jeg gidder ikke tilfredsstille meg selv, for jeg er så kjedelig og dårlig.
Suzy Skrevet 10. juli 2003 #10 Skrevet 10. juli 2003 Spørsmålet var ikke om vi helst ville onanere eller knulle, jenter.... Til spørsmålet - jeg liker fingrene best Suz
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #11 Skrevet 11. juli 2003 Foretrekker min samboer når han er tilgjengelig, men er han ikke det blir det vibratoren som han kjøpte til meg i gave
mowgli Skrevet 11. juli 2003 #13 Skrevet 11. juli 2003 Jeg bruker en "fingertip" eller "enhjørning", sistnevnte er favoritt :D
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #14 Skrevet 11. juli 2003 I badekaret - dusjstråle I sengen - vibrator Når jeg er (meget) kåt - fingrene
Frk Doodad Skrevet 11. juli 2003 #16 Skrevet 11. juli 2003 Fingrene for det meste....er ganske deilig å ta på seg selv Dusjstrålen i blandt....... Masasjeapparat litt sjeldnere... Men som samboer blir det ikke tid til så mye på egen hånd :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå