Gjest niomi Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Nå har jeg mottatt Dr. Hausckas reisesett, slik at jeg får testet det ut. Men gode gud, så forvirret som jeg er! Jeg går fra å skvette litt vann i ansiktet og kline på noe fuktighetskrem til dette... Var jo med 6 forskjellige greier, jo! Kan noen erfarne steppe inn og forklare meg når og hvordan jeg skal bruke alle disse tubene? -Rensekrem -Rensemelk -Ansiktsvann -Flytende dagkrem -Kvittenkrem -Rosenkrem
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Rensekrem morgen, rensemelk kveld, ansiktsvann kveld, og enten flytende dagkrem, kvedekrem eller rosenkrem morgen. De tre kremene er vel for tre forskjellige hudtyper; rosenkremen er fetest og flytende dagkrem lettest. Selv liker jeg best kvedekremen av de tre. Rosenkremen er fin i kulda, og flytende dagkrem blir jeg bare blank av.
Gjest Tanita Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Hva er ingrediensene i disse produktene, hva er de basert på?
Gjest niomi Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Tusen takk! Får teste de ulike kremene, da. Huden min blir lett tørr, men med kviser i panne og noe hudormer på kinn, nese og hake. Kan ikke bruke kremer med olje i, da får jeg tusen millioner kviser og ekstremt blank hud. Hvilken bør jeg prøve først?
Gjest Meep Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Hei niomi, hvor bestilte du reisesettet?
aline Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 du er ikke nødt til å bruke både rensekremen og rensemelken, jeg bruker selv kun rensemelken, den og tonic bruker jeg morgen og kveld også bruker jeg flytende dagkrem på morgenen og thats it, funker supert for min del. men du kan prøve ut om du synes rensekremen eller rensemelken fungerer best på deg, ansiktstonicen ville jeg brukt både morgen og kveld, etter vask med renseprodukt du velger. rosekremen er den feteste av kremene, kvedekremen er fin både på fett og fukt, mens dagkremen er utmerket om du har hud som trenger fukt, så om jeg var deg ville jeg testet flytende dagkrem og kvedekremen og se hvilken av disse som passer best for deg. jeg har også hud som blir veldig lett tørr, nå om vintern kan jeg nok muligens bytte til kvedekrem, men om vår og sommer fungerer ihvertfall flytende dagkrem kjempefint. på vintern kan jeg ha godt av litt mer fett også, så da kan jeg nok prøve kvedekremen igjen egentlig.
Gjest niomi Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Nå ble jeg litt mindre forvirret, aline. Men må ha det inn med teskje: Rensemelk + tonic morgen og kveld, dagkrem, evt kvedekrem om morgen. Har jeg forstått at det er slik du gjør det? Prøver det, jeg.
Gjest Meep Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Da har jeg også bestilt. Greit at man kan prøve ting før man investerer i det for en så billig penge.
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Må bare skrive noe her så jeg får abonert på tråden.
Gjest niomi Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Da tusler jeg på badet for å teste ut for første gang. Ønsk meg lykke til!
aline Skrevet 1. november 2006 #12 Skrevet 1. november 2006 Nå ble jeg litt mindre forvirret, aline. Men må ha det inn med teskje: Rensemelk + tonic morgen og kveld, dagkrem, evt kvedekrem om morgen. Har jeg forstått at det er slik du gjør det? Prøver det, jeg. ← helt i orden det, jeg spurte masse når jeg startet å bruke produktene selv jeg. jepp, det er slik jeg gjør det, føler du ikke at du får noe godt resultat så test ut de andre produktene. lykke til, jeg er frelst og bruker ikke annet.
Gjest Blanca Skrevet 1. november 2006 #13 Skrevet 1. november 2006 Hva er ingrediensene i disse produktene, hva er de basert på? ← Alle produktene er basert på rene, bio-dynamiske planteekstrakter og oljer som f.eks jojoba, arikos, hvetekim. Ingen av produktene ineholder parabener eller mineraloljer. Altså; rene produkter uten kjemiske tilsetninger. Det er mange som stusser på at produktene inneholder alkohol (generelt fy-fy), men alkoholen er i følge Dr. H veldig ren og destilert og brukes ofte konservering i produktene. Jeg har iallfefall ikke opplevd alkoholen i produktene som uttørrende for min hud.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #14 Skrevet 1. november 2006 Alle produktene er basert på rene, bio-dynamiske planteekstrakter og oljer som f.eks jojoba, arikos, hvetekim. Ingen av produktene ineholder parabener eller mineraloljer. Altså; rene produkter uten kjemiske tilsetninger. Det er mange som stusser på at produktene inneholder alkohol (generelt fy-fy), men alkoholen er i følge Dr. H veldig ren og destilert og brukes ofte konservering i produktene. Jeg har iallfefall ikke opplevd alkoholen i produktene som uttørrende for min hud. ← Inneholder de indigrienser som kan tette porene?
Gjest Blanca Skrevet 1. november 2006 #15 Skrevet 1. november 2006 Inneholder de indigrienser som kan tette porene? ← Hvis du tenker på mineraloljer, så nei.
Gjest Virvel Skrevet 2. november 2006 #16 Skrevet 2. november 2006 Husk at du ikke skal bruke krem om natten, da.
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #17 Skrevet 2. november 2006 Lurer på om noen har erfaring med atopisk eksem og dr.Hauscha? Produktene funker bra på meg, og jeg har forhåpentligvis blitt kvitt noe uidentifisert eksem jeg har slitt med i to år, og lurer på om jeg skal tipse en bekjent om dette. Men jeg vet jo ikke hva slags eksem jeg hadde... Og ser at folk med endel andre hudplager ikke responderer positivt på dr. H.
Gjest Cerise Skrevet 2. november 2006 #18 Skrevet 2. november 2006 Var inne å så på kinsarvik sine nettsider nå, har også tenkt å kjøpe det reisesettet. Har spurt litt om det her på kg tidligere, og da fikk jeg til svar at det finnes to ulike typer reisesett, avhengig av hudtype. Mener jeg å huske Men på nettsiden til kinsarvik kan du ikke velge type, hvilket er det du får da? og hvordan går prøvingen av produktene?
Gjest Meep Skrevet 3. november 2006 #19 Skrevet 3. november 2006 Nå har jeg mottatt mitt reisesett i posten. Jippi!
wind-up bird Skrevet 3. november 2006 #20 Skrevet 3. november 2006 Jeg var på kinsarvik i dag og kjøpte settet Er ikke helt fornøyd med hudproduktene jeg har brukt, også så jeg denne tråden. Syns det virker som om mange er fornøyde med produktene. Er kjempegreit å teste ut med et sånt reisesett først!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå