Gjest Aurora Vaniljesaus Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 http://www.efi.no/product.cfm?path=1,6,17
Fashion.Faux.Pas Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Ja og den anbefales ikke, jeg begynte å klø skikkelig av den
Gjest Meep Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Her er hva noen her på KG har ment om den før: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...56&hl=Intuition Her nevnes den også: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...00&hl=Intuition
flickan Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 har prøvd den, og var forsåvidt fornøyd.. Men den "såpegreia" løsnet så raskt og da ble det bare tull... Og dessuten synes jeg den var fryktelig dyr... Så nå er det tilbake til venus...
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg likte den kjempegodt! Var veldig skeptisk til å begynne med, men den funker som en drøm for meg ihvertfall
Gjest Gjesta Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 funker helt greit. Dyrt, men noe skal man jo bruke.. Jeg liker at jeg slipper å dille med skum på boks.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Synes det var et latterlig produkt, sto at "barbersåpa" skulle vare helt til barberbladene ble uskarpe. Jeg ar brukt den en gang i dusjen, da både til legger og armhuler og mer enn halve såpa er borte.. Ikke akkurat noe rimelig produkt om du bare kan bruke den 2-3 ganger før du må bytte blad+såpe
Smørblomsten Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte den etter å ha lest om den her på Kvinneguiden. Er fornøyd, men som andre sier synes jeg såpa brukes opp litt fort. Dvs i mitt tilfelle "slites den" skjevt og dermed blir d ca halve såpa som ikke kan brukes fordi andre sida er oppbrukt... Kanskje det er jeg som er skeiv i hånda?
Gjest Gjest Skrevet 2. november 2006 #9 Skrevet 2. november 2006 Hehe,er visst skeiv i hånden jeg også!grei sak,praktisk de første gangene,men lite drøy ja.
fargegla82 Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 mitt innlegg over,ny maskin jg sitter med som jeg ikke har lagt inn autoinnlogg på",)før nå!så vet dere det..",)
Gjenglemt sykkellås Skrevet 2. november 2006 #11 Skrevet 2. november 2006 Veldig kjekt innmeldingstilbud, men jeg meldte meg ut etter å ha mottatt én pakke. Sååå bra er det ikke. De selger barberbladene i vanlige butikker i utlandet. Der er de nokså rimelige, så det er kanskje lurt å kjøpe noen der om man kommer over de.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. november 2006 #12 Skrevet 3. november 2006 Jeg kjøpte den etter å ha lest om den her på Kvinneguiden. Er fornøyd, men som andre sier synes jeg såpa brukes opp litt fort. Dvs i mitt tilfelle "slites den" skjevt og dermed blir d ca halve såpa som ikke kan brukes fordi andre sida er oppbrukt... Kanskje det er jeg som er skeiv i hånda? ← Du er ikke den eneste som får skjev såpe, hehe. Men den funker fint for det. Bare å "snu" litt på den
Gjest Kanelia Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Jeg synes det fungerer bra jeg. Bedre enn skum og høvel i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå