LineA Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 Ja, i dag tidlig testet jeg 2 blå! Men selv om dette var godt planlagt, så kan jeg ikke si at jeg ble overveldet av glede slik jeg hadde trodd. Istedet for å glede meg tenker jeg at; "det er jo ikke sikkert at dette går bra" og "tenk hvis det er noe galt med barnet. Og det er jo en skremmende tanke at VI (min mann og jeg) nå skal være ansvarlige for at et menneske skal fungere i samfunnet (oppdragelse, verdier o.l.). Kanskje det forandrer seg etter noen dager? At jeg først må komme meg over "sjokket", så kommer gleden etterpå? Tvi-tvi!
Lucky! Skrevet 29. januar 2003 #5 Skrevet 29. januar 2003 Hei LineA! Gratulerer!!!! Kjenner veldig godt igjen den følelsen du beskriver med om dette kommer til å gå bra, jeg er 7 uker på vei i dag, og er fortsatt like nervøs! Gleder meg til de magiske 12 ukene har godt.. tror jeg slapper litt mer av da!!! I allefall: Lykke til med graviditeten, og kos deg med din lille spire!!! Koz..
Jinx Skrevet 29. januar 2003 #7 Skrevet 29. januar 2003 Hei ! Gratulerer SÅ mye Gleden kommer etterhvert Kos deg med svangerskapet !!
LineA Skrevet 30. januar 2003 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2003 Tusen takk, alle sammen! Dere er så søte! :D
magnhild Skrevet 31. januar 2003 #9 Skrevet 31. januar 2003 :D :D GRATULERER SÅ MASSE!! :D :D så kos! Gleden kommer nok etterhvert! klem magnhild
Klips Skrevet 31. januar 2003 #11 Skrevet 31. januar 2003 Jepp, det er spooky. Men sannsynligheten er størst for at det går bra, både svangerskapet og oppdragelsen. Lykke til!
Gjest gjest1 Skrevet 31. januar 2003 #13 Skrevet 31. januar 2003 GRATULERER SÅ MYE!!! Disse tankene du har er veldig vanelig, jeg hadde alle selv om ikke flere Men de går over så begynner du bare å glede deg!!!! Lykke til!!
Kleopatra Skrevet 31. januar 2003 #14 Skrevet 31. januar 2003 Grattis!!! Tenkte også sånn de første dagene, men det må man bare slutte med ellers blir man tullete i hodet :o Kos deg med tanken på å bli mamma og alle gledene det medfører :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå