Gå til innhold

analsex

Gjest kristin123

Fremhevede innlegg

Gjest kristin123
Skrevet

kjæresten min har så utrolig lyst til å prøve analsex med meg. jeg har aldri prøvd det ordentlig før, ikke han heller. men det skremmer livet at meg. en gang når vi hadde sex "bommet" han litt ved ett uhell fordi det gikk litt hardt for seg. og det gjorde så utrolig vondt, begynte å blød :forvirret::tristbla:

er det noen av dere som har noe gode erfaringer med dette, eller hvordan man skal gå frem for å gjennomføre dette uten at det gjør vondt? kan ikke skjønne at han skal klare å komme inni meg, den er jo altfor stor! :tristbla:

en annen ting jeg også har tenkt på... det må vel komme bæsj på tissen hans, eller når han skal gå ut av meg?

dette høres nok sikkert kjempe teit ut, men må bare spørre.

klem jente21

Videoannonse
Annonse
Gjest Norwegian Blue
Skrevet
en annen ting jeg også har tenkt på... det må vel komme bæsj på tissen hans, eller når han skal gå ut av meg?

Bruk kondom under analsex, det er mye bakterier bak der som kan skape "trøbbel i tårnet" ;) Dessuten kan dere da ta av kondomen etter analsex og gå rett over til vanlig samleie uten at han må vaske seg først

Ellers er tipset mitt å være avslappet og ta det rolig. Kanskje han kan massere deg først?

Skrevet (endret)

Jeg og noen venner diskuterte det her en gang. Jeg har aldri prøvd det før, men kameraten min sa at det var altfor trangt... Jeg spurte noen jeg kjenner, som har drivd med det her, å hu sa "det er derfor man bruker glideniddel!"

Kanke si jeg blei no særlig klokere av svaret, men uansett, bruk glidemiddel :ler:

En tissefant er jo en del sjukkere enn en bæsj, å jeg kan ikke si at jeg syns det altid er så behagelig å drite. Vil også tro at jenter har.. ehm... ett mindre rumpehull enn gutter (siden hele kroppen dems er mindre), så en jentebæsj er sikkert tynnere enn den bæsjen som jeg sitter å sliter med å få trøkka ut av meg... Analsex er sikkert kjempefint, det, men hele greia om hvordan det fungerer er ett mysterie for meg

Endret av Yme
Skrevet

Definitivt bruk glidemiddel eller så kan jo typen smøre pikken sin med litt saft fra fitta før han tar den i rumpa. Du kan jo f.eks. sitte oppå han og kontrollere hvor fort han tar den i sånn at du kan stanse om det gjør vondt. Så begynn veldig sakte. Apropos det med bæsjen så vil det kun komme bæsj om det er lenge siden du har tømt deg, men det kan jo være greit å bruke kondom først. Lykke til! Og bare slapp av, det er kjempedeilig om dere får det til. Hilsen lille meg

Skrevet

veldig mange sliter med å få til god anal sex, et triks er å bruke en kondom med bedøvende krem på innsiden (kondom som skal få gutter til å vare lenger) snu denne slik at den kremmen kommer på utsiden, så den bedøver deg litt istede, dette fungere på mange

Skrevet

Ikke rart det gjorde vondt når han bomma... et tørt hull som ikke er oppvarmet er oppskriften på anal katastrofe :) La han varme deg opp med en eller to fingre enn stund, sørg for at du ikke spenner deg og bruk mye glidemiddel. Han skjønner sikkert at han må være forsiktig og ta det med ro.. Det føles nok litt ubehagelig og rart første gangen han trenger inn, men hvis dere tar det med ro og bruker nok med glidemidde bør det gå bra. Og han han slutter hvis du har fått nok...

Ang bæsj på tissen; hvis du ikke kjenner at du må på do ligger det ikke avføring så langt nede i tarmen, så sjansen for å treffe på bæsj er nok liten. Men skulle han gjøre det er det vel ingen krise.. Jeg pleier å bruke dusjen og dr. greve bak der for å føle meg ren og pen.. Aldri møtt på bæsj her i gården ;)

Skrevet

Det er oppmyking og glidemiddel som er trikset. Og en god dose tålmodighet og forståelse for at mange bruker lang tid på å komme seg over det tabuet det er å like å bli tatt i rumpa.. Bæsj har jeg aldri møtt, siden de fleste går på do når de kjenner at de må ;) Ekstra moro kan det være å ha et lite vibrerende egg på innsiden av vagina, rett på g-punktet mens man tar henne bakfra. Har heller aldri fått noen jente kåtere enn med analsex, vær forberedt på volum og intensitet ;)

Hvis trådstarter kristin123 er veeldig usikker, kjøp en liten dildo og prøv i dusjen da vel. Utrolig hva mye varmt vann, dr greve og god tid kan gjøre ;)

Gjest Gjest_Den Gale Professor_*
Skrevet
Har heller aldri fått noen jente kåtere enn med analsex, vær forberedt på volum og intensitet ;)

Jeg har samme erfaring. Utført med varsomhet er det utrolig effektivt for å få til de kraftigste orgasmer ved samtidig klitorisfingring. Men er ikke så ofte vi gjennomfører analsex. Det har jo visse ulemper :-).

DGP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...