Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
Skrevet

Tok hårexctension i august,og har mistet minst 13 "hårtuster" til nå.Og det merkes!!! Betalte 8000 kr,og syns det burde vare litt lenger enn dette??? :overrasket: Noen som vet om det er for sent å få på mer hår,eller er det for sent?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hairexstension varer ikke evig, de varer maks 4-5 mnd spør du meg..før de da blir tørre og må skiftes ut igjen.. Du kan hele tiden fylle på med mere hår hos frisøren.

Har selv exstension og har hatt det i mange år.

Gjest Trolletrine
Skrevet

Takk for svar :) Men hvor mye betaler du for å fylle på da?

Skrevet

Er det ubehagelig å ha på, ekkelt å ligge med det om natta?

Skrevet

Det SYNES vel ikke,men om kjærsten min tar og stryker meg gjennom håret kjenner han jo de hårfestene da? *Flaut* hehe.. jeg vurderte å ta det..men ser på forumet her at det slites veldig på håret... så tror jeg dropper det... bedre ekte vare vel;)

Gjest Saramia
Skrevet
Hairexstension varer ikke evig, de varer maks 4-5 mnd spør du meg..før de da blir tørre og må skiftes ut igjen.. Du kan hele tiden fylle på med mere hår hos frisøren.

Har selv exstension og har hatt det i mange år.

I mange år? Hvorfor i heiteste sparer du ikke da bare selv??? Du må jo ha rukket å få langt hår på den tiden...

Skrevet
I mange år? Hvorfor i heiteste sparer du ikke da bare selv??? Du må jo ha rukket å få langt hår på den tiden...

Kanskje det er for å få mer fylde i håret - ekstra hår gir ekstra volum, og mange tar extensions for å få mer volum i håret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...