Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger et ganske stort, sort sjal til å ha ved siden av både kjoler og topper med bare skuldre. Det skal være ganske tynt, men ikke i chiffon og aller helst uten paljetter og annet dill. Det kan gjerne være strikket eller heklet, men helst "tett" og uten hullmasker.

Har tittet litt rundt, men har funnet bare smale skjerf. :sur:

Noen som har sett eller hørt om en eller annen butikk som har noe sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store nydelige pashminasjal har de på Paleet, nå husker jeg ikke navnet på butikken men den er i 1. etg. De hadde også sorte.

Skrevet

Er det den butikken som "alltid" har vært der? Til høyre når man kommer inn i senteret?

Har ikke så fryktelig lyst til å forville meg ned i sentrum akkurat, men det er selvfølgelig en mulighet :sjenert:

Takk for tipset i alle fall.

Skrevet

Få deg strikka eit sjal i mohair, lunar godt og er svært lett. :briller2:

Skrevet

Jeg kjøpte noe sånt på match i fjor, aner ikke om de har det i år.

Skrevet
Få deg strikka eit sjal i mohair, lunar godt og er svært lett. :briller2:

Må nok strikke veldig fort da... ;)

Cubus var jeg jo innom, men så ikke noe. Bør vel kanskje spørre noen der da.

Min nærmeste Match hadde kun skjerf.

Skrevet

Ekte pashmina sjal er i kasjmirull og er lette som fjær. Kommer fortsatt ikke på hva butikken heter, mulig at det er noe med B (ikke Bugatti, det er en herrebutikk).

Skrevet

De har noen fine på Neste Stopp! De er utstilt sammen med kjoler, finnes i både sort og offwhite, men de har store "heklehull" da. Jeg har lyst på begge to, men det er kanskje fordi jeg samler på sånne heklesjal...

Skrevet
Ekte pashmina sjal er i kasjmirull og er lette som fjær. Kommer fortsatt ikke på hva butikken heter, mulig at det er noe med B (ikke Bugatti, det er en herrebutikk).

Bella Donna tenker jeg.

Skrevet

Kjøpte et på hennes i høst, helt enkelt stort sjal uten noe dilldall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...