Tosca Skrevet 29. januar 2003 #1 Skrevet 29. januar 2003 Dårlige nyheter, jenter. Bryllupet vårt må av div, årsaker utsettes. Hadde gledet meg sånn til å gifte meg i mai i år, men nå blir det altså i mai til neste år. Vi hadde omtrent alt på plass, men jeg har heldigvis klart å flytte alt, så jeg slipper heldigvis å starte planleggingen fra bunnen av. Ja, ja, det er vel ikke annet enn å roe meg ned og prøve å se frem til den store dagen uansett. Men det er så leeeenge til.... :cry: Uff, måtte bare få sagt hvor leit jeg synest dette er. Bær over med meg....
Tosca Skrevet 29. januar 2003 Forfatter #2 Skrevet 29. januar 2003 Huffda. Det var da ikke meningen å legge den inn tre ganger. :oops:
Gjest Tex Skrevet 29. januar 2003 #3 Skrevet 29. januar 2003 Stakkars deg da! :cry: Blir helt trist jeg... Men så flott at du fikk ordnet alt uten problemer, slik at du slipper å gjøre all planleggingen på nytt. Og husk: det er bare 480 dager igjen!! (Jeg gifter meg 29. mai 2004... 487 dager yeeeaahh!!!)
monja Skrevet 30. januar 2003 #4 Skrevet 30. januar 2003 Så leit å høre, men du har jo noe å glede deg til fremdeles da Det var fint at du fikk flyttet alt slik at du slipper å starte fra bunnen av igjen. Lykke til, tiden kommer til å gå kjempefort.....
Tosca Skrevet 30. januar 2003 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2003 Takk for sympatien. Nå ser jeg bare fram til neste år!!!
Tyren Skrevet 31. januar 2003 #6 Skrevet 31. januar 2003 Det var leit å høre og jeg vet akkurat hvordan du har det... Vi har også måttet utsett bryllupet vår - ikke bare en gang men faktisk to ganger... Skulle ha vært fru Tyr for 2 år siden... Men tida går frem til neste år går fort, og så har du noe å glede deg til, selv om det virker lenge til nå! Stor klem!
VesleBråka Skrevet 9. februar 2003 #7 Skrevet 9. februar 2003 Vi har også måttet utsette, det ble ikke mulig for hans foreldre og bror/forlover å komme, og uten dem blir det litt teit. Det går fint for meg, for planene består jo selv om datoen endres. Og mai begynte å bli farlig nærme...nå har jeg god tid til å småplanlegge og småhandle litt. Og det verste er jo gjort, kjole er funnet og kjøpt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå