Gå til innhold

Bryllupet utsatt.....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dårlige nyheter, jenter. :(

Bryllupet vårt må av div, årsaker utsettes. Hadde gledet meg sånn til å gifte meg i mai i år, men nå blir det altså i mai til neste år.

Vi hadde omtrent alt på plass, men jeg har heldigvis klart å flytte alt, så jeg slipper heldigvis å starte planleggingen fra bunnen av.

Ja, ja, det er vel ikke annet enn å roe meg ned og prøve å se frem til den store dagen uansett. Men det er så leeeenge til.... :cry:

Uff, måtte bare få sagt hvor leit jeg synest dette er. Bær over med meg....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huffda. Det var da ikke meningen å legge den inn tre ganger. :oops:

Skrevet

Stakkars deg da! :cry:

Blir helt trist jeg...

Men så flott at du fikk ordnet alt uten problemer, slik at du slipper å gjøre all planleggingen på nytt. Og husk: det er bare 480 dager igjen!!

(Jeg gifter meg 29. mai 2004... 487 dager yeeeaahh!!!)

Skrevet

Så leit å høre, men du har jo noe å glede deg til fremdeles da :wink:

Det var fint at du fikk flyttet alt slik at du slipper å starte fra bunnen av igjen. Lykke til, tiden kommer til å gå kjempefort.....

Skrevet

Takk for sympatien.

Nå ser jeg bare fram til neste år!!!

Skrevet

Det var leit å høre og jeg vet akkurat hvordan du har det... Vi har også måttet utsett bryllupet vår - ikke bare en gang men faktisk to ganger... Skulle ha vært fru Tyr for 2 år siden...

Men tida går frem til neste år går fort, og så har du noe å glede deg til, selv om det virker lenge til nå!

Stor klem!

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har også måttet utsette, det ble ikke mulig for hans foreldre og bror/forlover å komme, og uten dem blir det litt teit. Det går fint for meg, for planene består jo selv om datoen endres. Og mai begynte å bli farlig nærme...nå har jeg god tid til å småplanlegge og småhandle litt. Og det verste er jo gjort, kjole er funnet og kjøpt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...