loffen Skrevet 8. november 2006 #261 Del Skrevet 8. november 2006 Nå er sommerdekkene klargjort! ← Våre sitter på bilen de! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #262 Del Skrevet 8. november 2006 Våre sitter på bilen de! ← Aiaiai, that's the spirit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. november 2006 #263 Del Skrevet 8. november 2006 *leter etter balalaikaorkester, men hører bare lyden av korps* ← Ja, du vet, englene i himmelen spilte tredjeklarinett... Vi andre har avansert til andrestemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #264 Del Skrevet 8. november 2006 Ja, du vet, englene i himmelen spilte tredjeklarinett... Vi andre har avansert til andrestemmen. ← Selv hadde jeg nok vært flinkest som drillpike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 8. november 2006 #265 Del Skrevet 8. november 2006 Har du betydelig erfaring med å kaste staver veggimellom, altså? Nei, blåsere ruler! This one time, at band camp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #266 Del Skrevet 8. november 2006 Har du betydelig erfaring med å kaste staver veggimellom, altså? ← Rytmisk sportsgymnastikk med batonger var innslag på et visstnok (har litt uklare minner selv) sagnomsust julebord for noen år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 8. november 2006 #267 Del Skrevet 8. november 2006 til LilSweetie! ← Takk! Snillere verden naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 8. november 2006 #268 Del Skrevet 8. november 2006 Kosemosing er en sommeraktivitet, Annie og LilSweetie! Beklager at jeg ikke fulgte bedre opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. november 2006 #269 Del Skrevet 9. november 2006 Her tar vi sommeren på forskudd og har begynt kosemosinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 9. november 2006 #270 Del Skrevet 9. november 2006 Jepp. Og du traar da til du ogsaa, Alf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alf Kaida Skrevet 9. november 2006 #271 Del Skrevet 9. november 2006 Jepp. Og du traar da til du ogsaa, Alf! ← Klabert. Jeg er ikke Din ørkenrotte for ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. november 2006 #272 Del Skrevet 10. november 2006 Nææææææi,har du sletta deg igjen??? Hvem skal jeg dirty talke med på PM nå da? Du har sikkert dine grunner som jeg ikke har fått med meg (gjør jeg noen gang det? ) men jeg kommer til å savne deg Alfie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 18. november 2006 #273 Del Skrevet 18. november 2006 Kom tilbake! Det er et krav fra oss i medisterharemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå