Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har begynt å planlegge adventskalenderen til samboeren min, men så langt har jeg bare ti dager. Hva skal jeg fylle de andre dagene med? Jeg er særlig på utkikk etter ting jeg kan skrive på selvlagde "gavekort", men også smågaver. Så langt har jeg tenkt på gavekort på massasje (vanlig og fotmassage), gløggkveld og hjemmelaget yndlingsmiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk Johansen Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 Hva med kinobillett til den nye 007 nå? En deilig frokost med ferske aviser og nytraktet kaffe på senga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Kino var en god ide! (Har kjøpt teaterbilletter som skal i kalenderen også, men må innrømme at det kanskje var litt selvsentrert ). Frokost på senga liker han ikke (men jeg elsker det, så kanskje han kan overraske meg en gang. Det hadde vært deilig!) Andre ideer? Det var så mange flotte ideer for barn i den tråden om kalendergaver som ikke er ting, så jeg håper jeg får noen flere som egner seg for voksne også! (Utflukter ut i skog og mark går ikke, vi bor utenlands for tiden, og er milevis fra det vi nordmenn kaller natur.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. november 2006 #4 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Hva med å gå på kunstutstilling? Putt oppskriften på favorittmiddagen hans i en konvolutt - så kan dere handle inn og lage maten sammen og hygge dere? Skriv historien om hvordan dere møttes - bruk humor og fortell ærlig akkurat hva du følte og hvorfor du falt for nettopp ham/ henne Hvem faller ikke for slikt? Endret 2. november 2006 av nostalgia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. november 2006 #5 Del Skrevet 2. november 2006 Planlegg en utflukt til et sted du vet h*n vil like? Eller en film-maratonkveld med alle favorittfilmene og god mat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. november 2006 #6 Del Skrevet 2. november 2006 Hva med deg selv iført f.eks. nye lekre strømper, hvis han liker det? Mini lommelykt, et par sokker, undertøy, en souvernir fra der dere befinner dere, en god deodorant, miniatyrflaske med cognac/likør, en vinflaske, julehefte, julemarsipan, blad tilknyttet en hobby, sjokoladerhjerter i eske..... bare for å nevne noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A9ta Skrevet 5. november 2006 #7 Del Skrevet 5. november 2006 Hadde det ikke vært for at jeg i år har to barnekalendere som skal fylles opp, og neste år har tre, så hadde det vært supergøy å lage en til mannen også. Masse gode forslag her syns jeg!! :jupp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #8 Del Skrevet 6. november 2006 Nå er jeg nesten ferdig med kalenderen! Jeg legger ut (noen) av ideene her til andre som sliter med samme "problem": gavekort på yndlingsmiddag, fotmassasje, vanlig massasje og gløgg-kveld små tuber/flasker med shampo osv (perfekt nå som de har blitt så strenge på flyreiser) noen dager noe godt (gode kjeks, små sjokolader, særlig til de dagene jeg ver kommer til å bli lange for ham) teaterbilletter (for han kommer til å glemme å kjøpe dem ) en lighter med innebygd lommelykt (på fødselsdagen hans, slik at han kan tenne lysene på kaka ) undertøy (også litt egenintresse ) noen morsomme sokker en pakke badesalt, en dag vi nok har fri og kanskje kan kose oss sammen i badekaret... en notisbok, der kan kan skrive opp alt det han glemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 6. november 2006 #9 Del Skrevet 6. november 2006 Mange gode forslag her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 9. november 2006 #10 Del Skrevet 9. november 2006 Noen som har flere ideer? Jeg vil også lage kalender.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. november 2006 #11 Del Skrevet 9. november 2006 en kasse med øl! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mysti Skrevet 9. november 2006 #12 Del Skrevet 9. november 2006 I fjor hadde jeg tortillachips (favorittchipsen hans) hver fredag i adventskalenderen hans, og en flaske av favorittølet hans hver lørdag. Ellers så gikk det i hjemmemassasje, hjemmemiddag der han kunne velge hva han ville spise, cd'r, osv. Han var ihvertfall fornøyd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinemor Skrevet 10. november 2006 #13 Del Skrevet 10. november 2006 Flaxlodd Boxere Sokker Tannkrem, såper og såder Fotkrem (inndirekte at du skal gi fotmasasje) Dvd Hårprodukter Treningsting (svettebånd, flaske, hansker, håndkle) Lue, votter, skjerf Oppvaskkost hmmm.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. november 2006 #14 Del Skrevet 10. november 2006 Oppvaskkost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. november 2006 #15 Del Skrevet 10. november 2006 Kinderegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 10. november 2006 #16 Del Skrevet 10. november 2006 Kjøleskapspoesi - lag et fint dikt og gi ham et ord hver dag + litt julegodt Tilslutt har han et fint dikt på kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brumma* Skrevet 10. november 2006 #17 Del Skrevet 10. november 2006 Mange gode forslag! Vi har avtalt å dele julekalender i år, så heldigvis trenger jeg bare å finne 12 gaver. Blader har forresten vært stor suksess her. Pondus og denslags! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2006 #18 Del Skrevet 10. november 2006 Tusen takk for mange gode forslag!!! Tips fra meg: En god bok, forskjellige typer juleøl, deodorant, parfyme, "loveharts"-godteri, cd.... det var det jeg kom på i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginen Skrevet 10. november 2006 #19 Del Skrevet 10. november 2006 (endret) Slik ser min ut 1.Bilde av han og henne (Ok, oss) 2.kilkenny - yndlingsølet hans 3.han bestemmer middag, hun lager middag 4.boxer 5.sokker 6.kinderegg 7.oppvaskkost (et klart og tydelig hint!) 8.Flaxlodd 9.Dorullbowling (Syns det hørtes så gøy ut!) 10. blad (Nemi eller Pondus) 11. sortere og gi klær til fretex e.l. 12. Skikkelig god matpakke 13. bake lussekatter 14.vaske leiligheten 15.hoppe i sølepytter (satse på det regner her vest... øh...!) 16.sykle tur med piknik uansett vær 17.se film 18.bake julekaker/konfekt sammen 19.Kaker o.l. med på jobb 20. bygge med lego 21. Helt nytt sengetøy inkl. kos. 22. skaffe juletre 23. pynte juletre og kose oss på kvelden 24. Skattejakt! (Hmmm... Vet ikke hva skatten er enda... Forslag?) Er åpen for endringer! Ønsker ikke å bruke så veeeeldig mye penger på dette, da vi skal pusse opp kjøkkenet. Takk for forslagene som jeg har sugd til meg! Jippi, nå blir han nok glad Endret 10. november 2006 av Ginen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppen Skrevet 11. november 2006 #20 Del Skrevet 11. november 2006 Hva er dorull-bowling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå