Gå til innhold

Vibrator i silikon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har akkurat fått meg en ny naturtro venn i silikon. Tidligere har jeg bare hatt plastvarianter - så jeg lurer bare på om der er noen ekstra hensyn man bør når det gjelder vibratorer i silikon?

Bare å vaske med såpe og ikke få vann nær batteriene går jeg ut i fra... Bruker dere talkum også?

Vil ikke ende opp med en vib som tar kvelden slik Ferskvannsblekksprut sin gjorde :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
:grine: :grineeeee:

Ja, der fikk du smake, Ferskvannsblekksprutt! Var det ikke du som sa at sånne var giftige?

Endret av Trille
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Hæ? Det var det du som sa. Giftig og vanntett er ikke det samme, dessuten er jeg forbanna ennå pga dette så hold kjeft.

Skrevet

Vask den som du vasker de stedene den skal inn ;) Ellers er min mening at alt med batterier/veggkontakt/atomreaktor/annen strømkilde burde være vanntett, den skal jo brukes på våt(hul)romsarbeider.

Skrevet
atomreaktor/annen strømkilde

mentalt merkelig bilde..... :ler:

Skrevet

Vask med vann og såpe(gjerne intimsåpe) etter hver bruk, også bør du bruke en vibrator rens innimellom, for å sørge for å drepe alle bakterier.

Husk også på å ikke bruke silikonbasert glidemiddel. Det ødelegger overflaten i vibratoren, blir spekker o.l som igjen er grobunn for bakterier som kan gi innfesksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...