Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I desperasjon over at undertøysbutikkene i nærheten ikke har min størrelse, har jeg lett etter bh-er på nettet. Kom over brastop.com, og der har de mye fint i mange størrelser. Det er atskillig billigere enn i Norge, men er det noen som har handlet der og vet om det kommer noe toll i tillegg? Frakten er 3-4 pund ved kjøp under 50 pund, ellers gratis frakt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Brastop sender produktene i en pakke med håndskrevet adresse, og avsenderadressen avslører ikke at det kommer fra et firma.

Jeg har ikke måttet betale moms på ting jeg har bestilt derfra. Det tar ofte et par uker før varene kommer fram.

Skrevet

Takk skal du ha!

Da tror jeg at jeg bestiller et par bh-er.

Skrevet

Har bestilt derfra flere ganger. Mye rimelige kvalitetsundertøy, og jeg driter da i at det er fra forrige sesong. ;) Leveringen kan være litt treg, men tar toppen 2 uker.

Skrevet

Bare lurer på.... prøvde å gå inn på brastrop.com, men virker ikke som om det er riktig nettadresse... hva er adressen? Ble nysgjerring :ler:

Skrevet
Bare lurer på.... prøvde å gå inn på brastrop.com, men virker ikke som om det er riktig nettadresse... hva er adressen? Ble nysgjerring  :ler:

Brastop.com ikke brastrop... ;)

Skrevet

Bestilte på onsdag, lørdag hadde jeg pakken i min postkasse!!! Kjempefornøyd med varene, prisen og ikke minst hurtig levering. :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...