Elbereth Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 I desperasjon over at undertøysbutikkene i nærheten ikke har min størrelse, har jeg lett etter bh-er på nettet. Kom over brastop.com, og der har de mye fint i mange størrelser. Det er atskillig billigere enn i Norge, men er det noen som har handlet der og vet om det kommer noe toll i tillegg? Frakten er 3-4 pund ved kjøp under 50 pund, ellers gratis frakt.
Gjest Elfrida Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Brastop sender produktene i en pakke med håndskrevet adresse, og avsenderadressen avslører ikke at det kommer fra et firma. Jeg har ikke måttet betale moms på ting jeg har bestilt derfra. Det tar ofte et par uker før varene kommer fram.
Elbereth Skrevet 1. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2006 Takk skal du ha! Da tror jeg at jeg bestiller et par bh-er.
onyx Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Har bestilt derfra flere ganger. Mye rimelige kvalitetsundertøy, og jeg driter da i at det er fra forrige sesong. Leveringen kan være litt treg, men tar toppen 2 uker.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Bare lurer på.... prøvde å gå inn på brastrop.com, men virker ikke som om det er riktig nettadresse... hva er adressen? Ble nysgjerring
Karamba Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Bare lurer på.... prøvde å gå inn på brastrop.com, men virker ikke som om det er riktig nettadresse... hva er adressen? Ble nysgjerring ← Brastop.com ikke brastrop...
Elbereth Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Bestilte på onsdag, lørdag hadde jeg pakken i min postkasse!!! Kjempefornøyd med varene, prisen og ikke minst hurtig levering. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå