Gjest Gjest_pusemor_* Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Pus er innlagt hos veterinæren og er veldig syk. Har måttet velge to ganger: fortsette behndling, eller sprøyte. Har valgt behandling. Og håper så at det hjelper!!! Får tilbakemelding i morgen. Går bare å griner og er helt fortvila. I morgen må jeg sannsynligvis velge enda en gang. Glemte å spørre om jeg kunne besøke han i kveld. Men det er kanskje best for han å la være? Tenker han blir glad når han ser meg, men så forlater jeg han igjen - kanskje best å la han få mest mulig fred og ro og ikke stresse han opp? Håper så at hen kommer hjem igjen!!!!
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Gud, så trist. Krysser fingre og tær for pusen din. Personlig tror jeg at det kanskje hadde vært hyggelig for pusen din og sett et kjent fjes midt opp i alt det ukjente, men du kan jo høre hva veterinæren mener.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Gud, så trist. Krysser fingre og tær for pusen din. Personlig tror jeg at det kanskje hadde vært hyggelig for pusen din og sett et kjent fjes midt opp i alt det ukjente, men du kan jo høre hva veterinæren mener. ← Takk - ringte og spurte, men de sa de trodde han hadde best av ro - at han kunne bli stressa av å ikke få være med når jeg gikk så de anbefalte å la være. Sitter å hikster som en liten unge, gamle dama, vil ha hjem igjen pusemannen min!
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Uff, så kjipt! Har nettopp hatt en syk pus selv (som dessverre døde) så vet hvordan det er. Stor til deg, og lykke til med pus!
Tabris Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Slikt er helt forferdelig! Hva er det som er galt med pus? Beste ønsker til dere begge!
Gjest Tessmira Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Håper alt går bra med pus, utrolig kjedelig og trist når våre kjæreste dyr blir syke. til deg og god bedring til pus.
Gjest Ulva35 Skrevet 1. november 2006 #8 Skrevet 1. november 2006 Mista pusen min i sommer og vet hvor trist det er. Håper det går bra med pusen din. Lykke til og en varm til deg og pus
Gjest Gjest_pusemor_* Skrevet 1. november 2006 #9 Skrevet 1. november 2006 Han har vann på lungene - så nå driver de å prøve å få bort vannet for at han skal kunne puste bedre og for å kunne finne årsaken til hvorfor det kom vann dit. Er visst ofte i forbindelse med hjerteproblemer såvidt jeg forstår og det lover ikke godt Dette tar bare så vanvittig på! Blir litt overrasket selv over hvor fort jeg raste rett i kjelleren. Men Pusemannen har vært med meg i tykt og tynt i ti år og har vært det som har vært fast i en tilværelse med krappe svinger!
Gjest Gjest_pusemor_* Skrevet 2. november 2006 #10 Skrevet 2. november 2006 Snakka med dyrlegen i dag og det pusemann har blitt mye bedre og kan komme hjem i morgen hvis ikke ting plutselig endrer seg! Jeg er så lykkelig!!! Så tusen takk for gode tanker og viber og håper inderlig det ikke snur!
Gjest Miloine Skrevet 3. november 2006 #13 Skrevet 3. november 2006 Det var godt å høre Har katten din hatt hjertesykdommen HCM? Hypertrofisk kardiomyopati er en hjertesykdom der venstre kammermuskulatur vokser og fortykkes (hypertrofisk = fortykkelse). Jeg spør da dette ofte fører til ødemer (vann) i lungene, fordi forkammeret i hjertet utvides mer og mer og blodoppsamlingen blir til slutt så stort at lungene får problemer og fylles med væske, såkalt lungeødem.
Gjest Gjest_pusemor_* Skrevet 3. november 2006 #14 Skrevet 3. november 2006 Nå er pusemannen hjemme igjen! Han ser fin ut og er litt sur på meg (og det skjønner jeg godt - dra fra han et fremmed sted slik). Men han er glad for å være hjemme og maler så snart jeg tar i han. Han har ikke fått påvist HCM og vet ikke helt hva de har funnet nå (dyrlegen med ansvar for pusemann var på kurs, skal snakke med han mandag). Søkte rundt på nett om lungeødem og fant som du sier at det ofte er i forbindelse med den hjertesykdommen. Nå er jeg bare lykkelig for å ha han hjemme igjen - og tror han er det også! Så nå skal vi bare kose oss til mandag og så får vi høre hva dyrlegen sier da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå