Gjest Revenka Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Har ikke sett en venninne på mange år, og skal besøke henne i morgen. I sommer fikk hun barn. Bør jeg ta med en gave? til henne eller til babyen?
Gjest niomi Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Gi en gave til mor, du. Deilig skrubbesalt og god bodylotion, f.eks. Og gjerne noe billig til bebien hvis du føler for det. Jeg gikk i barselbesøk til et vennepar, og da hadde jeg med "turpakke" til bebien (våtservietter, pudder, baby-olje, tåteflaske etc.), selvbruningskrem til mor og nybakte muffins til kaffen. Ble ihvertfall tatt godt i mot. Nå var mor en nær venninne av meg, og jeg la nok litt mer penger i det enn jeg hadde gjort om det var en mer perifer venninne.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg ville ha tatt med en liten ting til babyen. Eller kanskje litt deilig sjokolade eller noe slikt. Eventuelt sagt at jeg tar med meg kake til kaffen.
Gjest LilSweetie Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg ville tatt med meg noe tradisjonelt, som vin (bortsett fra at hun kanskje ikke drikker det naa?), eller blomster. Men synes Niomis forslag var veldig bra, selvom man kanskje ikke legger saa mye innsats i noen man ikke har sett paa flere aar.
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Skrevet 1. november 2006 Jeg tror jeg ville tatt med blomster eller sjokolade e.l. til moren og en liten genser e.l. til babyen. De har mye søtt på h&m som ikke koster alt for mye.
Hoppetaujenta Skrevet 1. november 2006 #6 Skrevet 1. november 2006 Gaver egner seg alltid å ta med....Blomster også. :D
Gjest Frk Åberg Skrevet 1. november 2006 #7 Skrevet 1. november 2006 Jeg tor jeg ville følt det unaturlig å ta med gave til mor i dette tilfellet, men kunne gjerne tatt med en liten ting til babyen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå