onyx Skrevet 1. november 2006 #1 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg har ganske mange søsken med familie og barn (6 søsken og 12 tantebarn). Siden det fort blir mange gaver å kjøpe og veldig dyrt, så har jeg de siste årene løst "problemet" med en felles familiegave som alle har glede av. Tidligere har jeg gitt musikk/filmer, og sjokolade etc. Men trenger noen nye idéer. Hva er fine familiegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. november 2006 #2 Del Skrevet 1. november 2006 kinobilletter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ninni Skrevet 1. november 2006 #3 Del Skrevet 1. november 2006 Da mine søsken og jeg bodde hjemme fikk hele familien spill i julegave fra henne. Det var kjempekoselig, sitte foran peisen og spille det nye spillet på juleaften etter at pakkene var åpnet. (Spillene ble brukt mer enn en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #4 Del Skrevet 1. november 2006 Spill er en god ide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #5 Del Skrevet 1. november 2006 Da mine søsken og jeg bodde hjemme fikk hele familien spill i julegave fra henne. Det var kjempekoselig, sitte foran peisen og spille det nye spillet på juleaften etter at pakkene var åpnet. (Spillene ble brukt mer enn en gang) ← Det skulle stå tante til far Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 1. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. november 2006 Takk for svar. Spill og kinobilletter er notert! Lurer også på at den ene familien skal få sveitsisk sjokolade i år også siden de var så begeistret for en speisiell ekstra-melk melkesjokolade at de var i ekstase til langt uti februar. Flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 2. november 2006 #7 Del Skrevet 2. november 2006 Hva med å gi en samlesum til et veldedig formål? Da får du et fint og beskrivende kort som du kan pakke inn, evt. kan du også pakke inn en liten ting i tillegg (en pose god te f.eks) og gi. http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2006 #8 Del Skrevet 7. november 2006 Hva med en stor kjelke, de kan være morsomme for store og små! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #9 Del Skrevet 8. november 2006 Hvis du har en del bilder av de, kan de få en bildekalender av seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå