Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #1 Skrevet 1. november 2006 Vi merker at vår baby på 10 uker liker å kose med en gasklut. Tenkte derfor vi skulle gå til innkjøp av et kosedyr, for å se om dette også er ok. Vi har flere bamser som er kjempefine og myke, men de er så store og klompete i forhold til barnet. Tenker litt på litt myke og lange bamser/dyr, ala kosedyret til Ingrid Alexandra dersom noen skjønner....
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Hvor bor dere? Dersom dere bor i Oslo vil jeg på generelt grunnlag annbefale dere å ta en tur på Sprell Riktige leker Og en jungellekebutikk i vibesgate på majorstua Dette er tre butikker med fokus på kvalitetsleker, de har sikkert noe som er egnet og fint for småttiser Ellers så har jo bebyutstyrsbutikker ofte slikt, fru lyng er jo ett (dyrt) funn til slikt. Men det går sikkert å få tak i masse fint på nettet også. Er litt usikker på hva slags leker du tenker på, hva med å linke til bilde/nettside hvor denne vises?
tuji Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Fru Lyng har en del deilige kosedyr, og de er ikke så dyre. De har mye annet dyrt, men akkurat kosedyrene er ikke så verst i pris. Datteren vår har en myk hund derfra som hun ikke kan være uten.
Gjest gjesta Skrevet 1. november 2006 #4 Skrevet 1. november 2006 Jeg ville latt henne kose med kluten jeg. Mye enklere å vaske og holdet fint, og erstatte om den går i stykker.
prinsessa Skrevet 4. november 2006 #5 Skrevet 4. november 2006 Jeg ville latt henne kose med kluten jeg. Mye enklere å vaske og holdet fint, og erstatte om den går i stykker. ← Helt enig ja. Sønnen min har en kosebamse og hvis vi skulle miste den vet jeg nesten ikke hva vi skulle gjort. Når vi vasker den er grining ut av en annen verden og han står nesten og venter ved vaskemaskinen. Har prøvd å få tak i en lik bamse men uten hell. Bamsen hans er nå så fillete og grå (var en gang hvit) så det er nesten flaut at andre ser den.
Tule Skrevet 27. november 2006 #6 Skrevet 27. november 2006 Helt enig ja. Sønnen min har en kosebamse og hvis vi skulle miste den vet jeg nesten ikke hva vi skulle gjort. Når vi vasker den er grining ut av en annen verden og han står nesten og venter ved vaskemaskinen. Har prøvd å få tak i en lik bamse men uten hell. Bamsen hans er nå så fillete og grå (var en gang hvit) så det er nesten flaut at andre ser den. ← Hei klarer ikke helt og dy meg, vorfor ikke vaske den når han ikke vet om det, f. eks etter at han har sovnet så slipper han og ha det så vondt av den kan ikke se at det med og vaske er så mye verre en det Til trådstarter Hvis du bor sentralt vil jeg anbefale Biltema, hadde tenkt og legge det ut som en tråd med tips men svarer her na da, der har de mange forskjellige slags kosedyr også slike store som Ingri Alexandr og alle kan vaskes, riktignok ikke på mer en 30 grader men det holder nok vis du fryser dem ned i ny og ned ellers er det beste og sjekke vaskeanvisningen at di tåler en vask vis uhellet skulle vere ute, det kan kanskje vere lurt og prøvevaske først så vet du hvordan det blir, eller det blir ikke så forandre senere og sjansen er mindre for at hun ikke vil ha det om du ma vaske det hilsen
Lizzee Skrevet 27. november 2006 #7 Skrevet 27. november 2006 Helt enig ja. Sønnen min har en kosebamse og hvis vi skulle miste den vet jeg nesten ikke hva vi skulle gjort. Når vi vasker den er grining ut av en annen verden og han står nesten og venter ved vaskemaskinen. Har prøvd å få tak i en lik bamse men uten hell. Bamsen hans er nå så fillete og grå (var en gang hvit) så det er nesten flaut at andre ser den.← Det er ikke flaut i det hele tatt - bare et tegn på at bamsen er høyt elsket!! Min 15-åring fikk en liten bamse da han var 3 mnd. Denne kunne han ikke leve uten! Den ble gulpet på og sølt på (ble derfor vasket 100 ganger), den mistet et bein (det sydde jeg på igjen), vi mistet den i en butikk en gang men damen i butikken hadde heldigvis funnet den slik at vi fikk kjære bamse tilbake (etter det fikk den halsbånd og ble festet fast til barnevogna når vi var ute). Nå i dag har 15-åringen denne lille skjønne grå (en gang knallgul!!) bamsen på hedersplass i hylla på rommet sitt!
tuji Skrevet 27. november 2006 #8 Skrevet 27. november 2006 Jeg har fremdeles yndlingsdukken min som jeg fikk da jeg var to år
Lizzee Skrevet 27. november 2006 #9 Skrevet 27. november 2006 Men når det gjelder det TS spør om. Har ikke Ingrid Alexandra et kosedyr som er en hvit sau da? Synes å ha sett det på bilde... Hvor får man tak i slike?
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2006 #10 Skrevet 27. november 2006 De har nydelige, myke bamser på Riktige leker. Husker jeg så en helt herlig langbeint, langarma for ikke å snakke om langøra kanin der for ikke lenge siden. Må passe perfekt til en kosete krabat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå