Gå til innhold

Hvor lang tid bruker dere på å rundvaske et bad?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stort ett rom er, har betydning for hvor lang tid man bruker.

Skrevet

Da kan man legge til hvor stort badet er og hva som finnes der.

Skrevet

Det kommer også an på hvor effektiv man er. Mannen min bruker dobbel så lang tid på å vaske som meg.

Skrevet

Mitt bad er ca. 20 kvadrat og inneholder to servanter, stort dusjkabinett, badekar, bidë og toalett. Bruker ca. 30-45 minutter på å vaske det skikkelig. Vasker der minst 2 ganger i uken så det er aldri virkelig skittent og da går det jo ganske raskt.

Gjest FlyBaby
Skrevet

2 minutter hver dag (vaske over do og vask), 2-5 minutter vask av dusjkabinett (mens jeg står inni etter en dusj), 5-10 minutter hver mandag på ukesrengjøringen. Siden jeg går over så ofte er det ingenting som er slitsomt å vaske ,for eks. brune striper i doen får ikke tid til å feste seg...

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Hva legger du egentlig i rundvasking? Vanlig vasking, eller inkludert tak og vegger?

Vårt bad er 4 kvm, jeg bruker i underkant av en halvtime når jeg vasker.

Skrevet

jeg vasker taket en gang i året . Veggene noen gang

har et bad på 16 kvm

bruker vell en liten time på alt .

2 servanter,badekar,dusj,gulv,sminkegreier å hyller . +++

Skrevet
jeg vasker taket en gang i året . Veggene noen gang

har et bad på 16 kvm

bruker vell en liten time på alt .

2 servanter,badekar,dusj,gulv,sminkegreier å hyller . +++

glemte toalette :)

Skrevet

Jeg vasker grundig hver uke, bruker ca en time på hvert bad, de er vel på rundt åtte kvm hver tror jeg...

Skrevet

Mitt bad er ca. 20 kvm og det tok meg en time å vaske det skikkelig.

Nå har jeg vaskehjelp - deilig - faktisk det smarteste jeg noensinne har brukt penger på :)

Skrevet

Jeg bruker 10 minutter.

Badet har do, liten vaske og dusjkabinett, og ståplass til 2 1/2 person :ler:

Da vasker jeg doen, vasken og dusjen :)

Skrevet
Jeg vasker grundig hver uke, bruker ca en time på hvert bad, de er vel på rundt åtte kvm hver tror jeg...

Evelina, jeg ser for meg at huset ditt er skinnende rent. Men du må forklare meg hvordan du klarer å bruke en time på hvert bad. Hvilke gjøremål ligger i "grundig"? :)

Skrevet

Vi har nok et av Norges minste bad - på to kvadrat med murt minibadekar, servant og hyller. Jeg bruker vel 20 - 30 minutter på å vaske rundt.

Skrevet
Vi har nok et av Norges minste bad - på to kvadrat med murt minibadekar, servant og hyller. Jeg bruker vel 20 - 30 minutter på å vaske rundt.

Jeg regnet ut ca på vårt bad. 2,42 :ler:

Hvordan bruker du så lang tid? jeg bruker 10 min, maks 15 hvis dusjen er veldig skitten

Skrevet

Når trådstarter skriver rundvask regner jeg med at det er akkurat det det er spørsmål om. Jeg bruker nok en to til tre timer ihvertfall. Tak, vegger og alle skap tas skikkelig to ganger i året. Vanlig vask tar jeg to ganger i uka, og bruker vel 20 - 30 minutter på det. Badet mitt er 9 kvadrat, med toalett, busjhjørne, vask og masse skap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...