Gå til innhold

Hva slags sms skal en skrive for å treffe dere...

Anbefalte innlegg

Gjest Høstogkaldt
Skrevet

Jeg er frustrert og trist... aldri har jeg hatt ei jente som kjæreste i mitt nå 23-årige liv... føler det tungt å ikke ha noen.

Så; når en får kontakt med ei jente....

Hva skal en da skrive i den første sms'en og hva slags tone skal en ha?

Kan en være flørtete eller små-morsom-spydigheter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Må du bruke en av de tonene da? Kan du ikke bare skrive en helt enkel; hei,hvordan går det? Det var koselig å treffe deg. Skal vi ta en kaffe en dag?

Det i seg selv viser jo at du er interessert,hvis du ikke hadde vært det hadde du jo aldri skrevet meldinga i utgangspunktet.

Når dere er blitt litt bedre kjent kan du begynne å småflørte litt etter hvert.Men små spydigheter hadde jeg droppa uansett, for små spydigheter på sms blir litt som å dra fleiper her på nettet.

Veeeeeeldig ofte så blir de misforstått ;)

Endret av ~Alwa~
Skrevet

....og dropp språk i sms'ene som "koooooz" og "kleeeeemz"

Skrevet
....og dropp språk i sms'ene som "koooooz" og "kleeeeemz"

Uff ja, for all del. Ikke gi jenta en grunn til å spørre seg selv om du er mann eller mus ;)

Skrevet

For min del: sleng gjerne på en smiley.

Men for guds skyld - ikke pøs på med dem. En per melding holder.

Syns en smiley frisker opp en melding, og kjenner at jeg syns en melding fra min kjære med en smiley er mer koselig enn en uten.

Skrevet

Man får vel ikke direkte mye kontakt med jenter man ikke kjenner særlig via SMS, da. Kom deg ut og snakk med jentene først. Så kan du sende SMS. ;)

Skrevet

"Hei! Jeg kunne godt ha tenkt meg og blitt bedre kjent med deg. Har du lyst til åmøtes for å finne på noe? En kaffe, kanskje?"

Helt grei åpnings-sms. Senere finner du ut hvordan hun liker å bli kommunisert med.

Skrevet
"Hei! Jeg kunne godt ha tenkt meg og blitt bedre kjent med deg. Har du lyst til åmøtes for å finne på noe? En kaffe, kanskje?"

Helt grei åpnings-sms. Senere finner du ut hvordan hun liker å bli kommunisert med.

Også kjent som "Jon Arne"-SMSen. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...